תלמידי כיתות א’ והעולים לחט”ב באור יהודה יקבלו שי מיוחד

עיריית אור יהודה ממשיכה במסורת: שי מיוחד לתלמידי כיתות א’, למתחילי החטיבות וביסודי תלמידי כיתות א’ יקבלו קופסאות אוכל ממותגות עם מסר בריאותי, בעוד תלמידי חטיבות הביניים יקבלו כבל טעינה משולב ואיכותי לטלפון הסלולרי. כל תלמידי היסודי יקבלו מארקר עם מסר של הרלב”ד. ראש העיר, ליאת שוחט: “נרגשים לקראת תחילת שנת הלימודים”

כבכול שנה עיריית אור יהודה מעניקה שי לתלמידים העולים לכיתות א’ ולתלמידי חטיבות הביניים המתחילים מסגרת חדשה.

תלמידי כיתות א’ יקבלו קופסאות אוכל שימושיות וממותגות עם המסר: “שומרים על אורח חיים בריא”. תלמידי חטיבות הביניים יקבלו כבל טעינה משולב ואיכותי לטלפון הסלולרי, גם הוא במיתוג לוגו העירייה.

שי זה מתווסף למתנה נוספת, מדגש (מארקר) בעל 3 צבעים המחולק לכלל תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר מטעם העירייה בשיתוף הרלב”ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים) עם מסר בטיחותי לפתיחת שנה בטוחה ומוצלחת: “חוצים את הכביש רק במעבר חציה, בקו ישר ובהליכה מהירה”. היוזמה לחלוקת המארקר היא של מנהלת פרויקטים באגף החינוך, סוניה סעדה.

השנה יחלו את כיתה א’ כ-700 תלמידים ב-13 בתי ספר יסודיים ממלכתיים וממלכתיים דתיים בעיר: שיזף, סביונים, אהוד מנור, אלונים, יצחק נבון, סעדיה גאון, אור מנחם, אורות, מכתב מאליהו (בנים), מכתב מאליהו (בנות), מדעים ויהדות, תלמוד תורה בני יוסף ובית הספר החדש אריק איינשטיין בשכונת בית בפארק. אליהם יצטרפו למעלה מ-500 תלמידים ב-7 מוסדות חינוך וחטיבות הביניים, המתחילים מסגרת חדשה: חט”ב יובלים, יעדים, בית אקשטיין, ברנקו וייס, בית יעקב, אור חנה וחט”ב רמון.

ראש העיר, ליאת שוחט מציינת:

“כמו בכל שנה, חשוב לנו להעניק תשורה לתלמידים שמתחילים מסגרות חדשות בבתי הספר. אנחנו גאים להעניק לתלמידים שלנו מתנות שימושיות שמלוות במסרים חשובים. השי השנה מדגיש את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא והקפדה על בטיחות בדרכים. נאחל לכל תלמידי העיר שנת לימודים פורייה ומוצלחת”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן