תלמידי דה שליט נפגשו עם ניצולי שואה – והתרגשו

תלמידי חטיבה ב’ דה – שליט, ממשיכים במסורת הקשר עם שורדי השואה ופרויקט “אמץ קשיש”.

בביה”ס דה – שליט, בהנהלתה של קרן יעקב, ממשיכה המורה חנה גינסברג בהובלת המיזמים להעמקת הקשר הבין דורי, עם שורדי השואה והקשישים בעיר רחובות. לכבוד השנה החדשה, וחגי תשרי, הגיעו התלמידים מהחטיבה לבתיהם של שורדי השואה והקשישים תושבי העיר, בכדי לשמח אותם, להעניק להם הרגשה טובה, להיות איתם, ולהוכיח להם כי הם בלתי נשכחים – כך גם מחזקים את הקשר הבין דורי החשוב כל כך.

“הם הגיעו עם שי מפנק, שמחו אותם… שוחחו והקשיבו לסיפור שלהם”, סיפרה חנה גינסברג, “הם נהנו והתרגשו יחדיו. התלמידים ציינו כי עברו חוויה מעצימה. ומשמעותית, ונהנו מהשיחות המשותפות”.

בין תגובות התלמידים שהתקבלו לאחר המפגש: “ישבנו אצל ניצולת השואה חצי שעה והרגשנו נהדר. היא דיברה בעיקר על זה שהיא נסעה לשבוע, לבת שלה, שמתגוררת בקצרין”; “היה לנו ממש כייף איתם הם נתנו לנו הרגשה הכי טובה שיש!!! רוב הזמן הם סיפרו לנו את הסיפור שלהם ועל השואה הם היו ממש נחמדים וזהו שמחנו ממש להכיר אותם והם רוצים שנפגש אותם עוד פעם”.

התלמידה אגם נפגשה עם שורדת השואה זהבה יולנדה, בת ה-95: “היה מקסים, הם סיפרו לנו שהם מאוד אוהבים אותך, סיפרו לנו איך הם הכירו אותך, ונתנו לנו טיפים לחיים ואיך להצליח בלימודים”, כתבה למורתה. “ג׳ורג וזהבה לא הפסיקו להחמיא לנו שאנחנו יפות ומקסימות, והיה תענוג לבקר אותם, באמת מתנה בשבילנו לכבוד החג עשה לנו טוב בלב!”.

לדברי יהל כהן: “היה מאוד מרגש ללא ספק שנשמור על קשר. מאוד שמחנו ללמוד על החיים שלו כשהיה ילד ונער, זכינו להכיר אותו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן