תלמידים למען תלמידים: המיזם המרגש של קריית אונו

הפרויקט יימשך עד יום חמישי הקרוב, ולאחריו יועבר הציוד שנאסף לחלוקה למשפחות ברחבי העיר

פרויקט מרגש “תלמידים למען תלמידים” נפתח השבוע בקריית אונו בו נערים ונערות מכל תנועות הנוער בעיר מתגייסים לאסוף ציוד לבית הספר עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

זוהי השנה השמינית בה המחלקה העירונית להתנדבות מובילה את המיזם החשוב, בשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים וסניף אופיס דיפו בקניון קריית אונו.

במסגרת הפרויקט נקראים התושבים לתרום ציוד לבית הספר וכך נאספים מדי שנה ארגזים מלאי כל טוב, המועברים לאגף הרווחה, שם מחלקות העובדות הסוציאליות את הציוד למשפחות הנזקקות.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין, הגיעה הבוקר להודות לחניכי וחניכות תנועות הנוער ולכל השותפים לפרוייקט על תרומתם ועל רוח ההתנדבות הגבוהה שהם מפגינים, ואמרה:

“היוזמה המדהימה הזו, אותה מובילה רחל רביב מנהלת מחלקת ההתנדבות, מוכיחה שוב את הכוח שיש לנו כקהילה. נערים ונערות צעירות ומתנדבים מבוגרים,  מתגייסים יחד לעזור לאלו שזקוקים לנו ביותר. אני כל כך גאה בכם ומעריכה את ההשקעה והמסירות שלכם. אני מודה מקרב לב לסניף אופיס דיפו שעובדיו שותפים לתרומה והנהלת הקניון על שיתוף הפעולה המרגש”

מחזיק תיק הרווחה, משה דאלי, הוסיף:

“הפעילות הזו היא תזכורת חשובה לכך שהילדים שלנו גם פועלים למען החברה. התרומה שלהם משמעותית ביותר לרווחת המשפחות בעיר, ואנו מודים להם על כך.”

רחלי רז, מחזיקת תיק הנוער והצעירים:

“הנכונות  לתרום ולהתנדב מחממת את הלב.  הנוער בקריית אונו מהווה דוגמה למנהיגות חברתית ואכפתיות.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן