תכל’ס: עו”ד ורד אורן מצטרפת לנבחרת של אורלי ארביב

רק לפני מספר ימים הצהירה ארביב – על מספר 2 שלה: יאיר דידי שועל בחירות ותיק ופעיל פוליטי שמחובר היטב לשטח ברמלה

אורלי ארביב, המתמודדת למועצת העיר ברשימה עצמאית חושפת היום (ראשון) את מועמדת מספר 3 בסיעתה: עו”ד ורד אורן

עו”ד ורד אורן, בת 39, נשואה לגיל ואם לשני ילדים היא עלתה ארצה בשנת 1996 ולדברי ארביב, מאז היא “מחוברת היטב להווי הרמלאי, לחינוך ולתרבות של העיר”. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, תואר ראשון במשפטים, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. במהלך כל חייה עסקה בתפקידים התנדבותיים. כיום היא מכהנת כיו”ר הנהגת ההורים בבי”ס “רונה רמון” בנאות שמיר.

רק לפני מספר ימים הצהירה ארביב – על מספר 2 שלה: יאיר דידי שועל בחירות ותיק ופעיל פוליטי שמחובר היטב לשטח ברמלה.

דידי מונה למספר 2 של ארביב. “אני מברכת על הצטרפותו של ידידי יאיר דידי”, אמרה ארביב, “הוא תוספת מבורכת לסיעה שלנו ואין לי ספק שביחד בעזרת ה’ נביא ניצחון סוחף ועשיו תכל’ס לעבודה”. בחשבון הפייסבוק שלה הוסיפה: “שמחה לבשר לכם על הצטרפותו של חברי היקר, יאיר דידי לסיעתי. כשני חברי מרכז ליכוד, כפעילי ציבור ותיקים וכתושבים מודאגים אני בטוחה שהחיבור הזה יביא תקווה, התחדשות, התפתחות ואור חדש”.

דידי: “שמח לבשר כי החלטתי להצטרף לסיעה ״אור עולה ברמלה״ בראשותה של חברתי אורלי ארביב. אני רואה בחזון של הסיעה תקווה והתחדשות עבור העיר! ועכשיו תכלס לעבודה!”

כזכור – אורלי ארביב, המשנה לראש עיריית רמלה ויו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה במשך שנים הייתה מספר 2 של ראש עיריית רמלה מיכאל וידל. לאחרונה החליטה ארביב כי היא פורשת מהרשימה של וידל ומתמודדת בסיעה עצמאית, כשאף אחד אינה מממן אותה, אף אחד לא מכתיב לה ואף אחד לא לפניה.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: יחצ/פייסבוק עוד ורד אורן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן