תכירו את מצטיין הרמטכ”ל האילתי: רס”ם נתנאל ביטון

האילתי הזה מאוהב במקצוע – מנהל עבודה הנדסה של אוגדה 80, לשם הגיע לאחר כברת דרך ארוכה והמון נשמה

בטקס מצטייני הרמטכ”ל, רא”ל הרצי הלוי לכבוד יום העצמאות ה75 נודע כי בין המצטיינים נבחר רס”ם נתנאל ביטון – מנהל עבודה הנדסה של אוגדה 80.

ביטון בן ה-36 מתגורר באילת, הוא נשוי ואב לשלושה. הוא היה נחוש מאוד להתגייס, עשה טירונות בת שלושה חודשים בחוות השומר, סיים כמצטיין חברתי, ומשם יצא לשרת בלשכת הגיוס בירושלים בתפקיד כללי.

הספיקו לו חודשיים כדי להבין שהוא חייב להחליף מקום, מפני שלא הרגיש משמעות בתפקיד. כשהרגיש שאף אחד לא מאמין בו, פגש שני נגדים ש”במקרה” הגיעו לבסיס שלו ואמרו לו “בוא אלינו, אנחנו מנהלי עבודה הנדסה בצמ”ה איו”ש”. משם הכל היסטוריה.

הוא הגיע אליהם לבסיס לפלוגת הצמ”ה של איו”ש – ואייש את התפקיד באוגשה במשך תשע שנים. אח”כ עבר לשרת בבקעה באותו התפקיד, וכשקיבל נגד מובהק הלך לשמש כמנהל בחטיבה צפונית.

משם המשיך עוד שנתיים בפיקוד הדרום, עבר למסלול רנ”ג והתחיל את התפקיד אותו הוא ממלא כיום באוגדה 80.

במהלך שירותו, במשך שנתיים, הוא הקים פרויקט דגל ליד בסיס צאלים, מתקן האימונים “רותם” – מקצה לקצה. לדבריו, קיבל את הצטיינות בזכות העובדה שהוא עושה את מה שמצופה ממנו לעשות – ואת מה שהוא מאמין בו, והוא מסכם כי הוא מרגיש שהוא מאוהב במקצוע.

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן