תיק לכל תלמיד: הצטרפו ליוזמות שמפעילים אנשים טובים מרחבי העיר

בעוד חודש וחצי ישובו ילדי העיר אל ספסל הלימודים והפעילות האינטנסיבית לדאוג לכך שכל אחת ואחד מהתלמידים יהא מגובה בתיק ובכלי למידה בעיצומו – הן על ידי מנהיגות ההורים שפעילותם הינה חסד ומהווה תרומה לעיר והן על ידי שיתוף הפעולה בין מחלקת החינוך בהנהגת זהר בלום לחבר המועצה אבי קינד, המחזיק בתיק לשירות לתושב המפעילים נקודה נוספת לחלוקת תיקים. יש לכם תיק במצב טוב? בואו לתרום!

היוזמה "תיק לכל ילד" שהפכה לפרויקט חוצה שכונות מגיעה תחילה מכיוונה של ליאת גולדשטיין תושבת העיר והבעלים של אתר "אמאבא" ששיתפה בהמשך פעולה עם מנהיגות ההורים, בהם אנשים משכמם ומעלה כדוגמת יניב עבאדי, משה מנצ'ו, גיא גירחש, ניב שגיא ואחרים כאשר השנה מי שירתה את יריית הפתיחה זו איילה גרינברג מהשכונה ההולנדית .

"תיק לכל ילד" מאפשר לילדים שהוריהם לא מסוגלים מבחינה כלכלית לרכוש עבורם ילקוט לקבל אחד כזה, מיד שניה אולם במצב ראוי כחדש.

"מזה כארבע שנים קבוצה מהורי רחובות עושים פרויקט שהוא מצווה, נתינה בהתנדבות 'תיק לכל ילד'. התחלנו בקטן וכל שנה זה צמח והגיע למימדים שמכל שכונות העיר נרתמים לזה", אומרת איילה גרינברג. "התושבים מדהימים והנתינה מצדם גדולה מאד. אני נקראתי לדגל בשכונה בה אני מתגוררת 'רחובות ההולנדית' ויכולה לומר שזו אחת מההתנדבויות הכי מכילות – לדעת שאם בזכות זה עוד ילד וילדה שהוריהם לא יכולים לרכוש בעבורם תיק, יהיו מאושרים עם תיק וציוד מבחינתי זו הברכה בעשיה ובנתינה. בשנה שעברה הגעתי למשפחות להביא להן תיקים מאובזרים בציוד ומחברות ומכל טוב והילדים קרנו מאושר – ואני עימם. אשרינו שלכל ילדי רחובות יהיו תיקים וציוד לימודי בשנה"ל הבאה".

זהר בלום, אבי קינד והמתנדבות ורד נוטמן וריואנה

■ יוזמה נוספת שהחלה אתמול מגיעה מכיוונם של סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום וחבר מועצת העיר המחזיק בתיק השירות לתושב, אבי קינד, אשר מובילים את המיזם החברתי החשוב "תיק לכל ילד" אשר החל למעשה בשנת 2015 על ידי פעילים חברתיים. בשנת 2016 השתתפו במיזם מעל 1,000 פעילים ב-40 יישובים בארץ והועברו 30,000 תיקים יד 2 לבתי הספר עבור ילדים המגיעים ממשפחות מיעוטות יכולת.

בשבועות הקרובים התורמים יתבקשו להשאיר פרטים בטופס דיגיטלי או להגיע לנקודת איסוף תיקים במרכז העיר (בנימין 18) ומתנדבים ירכזו את המידע, ימיינו את התיקים ויחלקו אותם לילדים בעיר רחובות. "מדובר במיזם חשוב מאוד שאני מתכוון להפעיל במלוא המרץ המאפשר לאלפי הורים וילדים לגשר על פערים חברתיים כלכליים, להקל עליהם בהוצאות הכספיות הגדולות לקראת בית הספר כך שהילדים יכולים להתחיל את שנת הלימודים כשכל האנרגיה שלהם מופנית ללימודים".

אבי קינד הוסיף כי "מיזם חברתי כלל ארצי מהסוג הזה מחמם את הלב ומראה שבקרב אזרחים מכל המגזרים והיישובים יש רצון לתרומה חברתית וערבות הדדית. אני משוכנע שתושבי רחובות יתגייסו כמו תמיד ליוזמה החברתית החשובה. אני קורא לכל ההורים שביכולתם לתרום ולאלה שמעוניינים בעזרה הקטנה והחשובה הזו לא להסס ולהשתתף בפרויקט".

כמו כן מתוכנן הפנינג ענק במסגרת החלוקה בשיתוף עו"ד יניב מרקוביץ', יו"ר דירקטוריון חוויות בחודש יולי בשיתוף "רחובות היום" ותורמים מכובדים בכדי להבטיח שכל ילדי רחובות יגיעו מצויידים לבית הספר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן