תיעוד: מבצע רחב של הריסת מבנים בשכונת נווה שלום בלוד בעקבות חומרים חשודים

השוטרים חשפו בין ההריסות של חומה במקום, פלטות עטופות בהן חומרים החשודים כסמים מסוג חשיש במשקל של מאות גרמים וכן חומרים חשודים כסמים מסוגים שונים.

שוטרי תחנת לוד, לוחמי מתפ”א, לוחמי מג”ב, יס”מ, כלבנים ויחידת רקיע, יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים, ביצעו אתמול (שלישי) פעילות מבצעית בהתאם לצווים מנהליים, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית נגד מחוללי פשיעה בגזרת מחוז מרכז, 2 הריסות של מבנים לא חוקיים במתחמים בשכונת נווה שלום בעיר.

כאמור, השוטרים חשפו בין ההריסות של חומה במקום, פלטות עטופות בהן חומרים החשודים כסמים מסוג חשיש במשקל של מאות גרמים וכן חומרים חשודים כסמים מסוגים שונים.

צפו.

בנוסף, השוטרים הסירו במתחמים כ-20 מצלמות אבטחה אשר הוצבו עפ”י החשד במרחב הציבורי, תוך שימוש בתשתיות ציבוריות בניגוד לחוק ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

הפעילות אתמול מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי.

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן