תיעוד- כך סיכלו ביממה האחרונה שוטרי מחוז ירושלים גניבת כלי רכב

על אחד מכלי הרכב שנתפס, הותקנה לוחית רישוי פלסטינית במטרה להקל על תנועתו לכיוון יו”ש במקרה אחר, גנב רכב שנהג ללא רישיון כלל, ניסה להימלט מהשוטרים, קפץ לוואדי ונחבל. השניים נעצרו והועברו לחקירה

שוטרי מחוז ירושלים ממשיכים כל העת את פעילותם הנחושה לשמירת ביטחונו ורכושו של הציבור, תוך דגש עיקרי לסיכול עבירות רכוש ומעצרם של המעורבים בכך. כך גם במהלך היממה האחרונה, ולא אחת זאת נעשה בשיתוף עם מוקד חברות האיתור שמדווחות באופן מהיר על גניבת כלי רכב, ובכך מתאפשר סיכול המעשה והשבת הרכב לידי בעליו.

כך ארע אמש, עת התקבל דיווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים מחברת “איתוראן”, על רכב שנגנב משכונה בצפון העיר. מיד עם קבלת הדיווח החלו שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג”ב במחוז ירושלים בפעולות נמרצות לאיתור הרכב.

בעת שהחשוד שנהג ברכב הגנוב הבחין בחסימה שביצעו השוטרים, החל בנסיעה פרועה לכיוון מעלה אדומים ובשלב מסוים, נטש את הרכב שנגנב והחל בבריחה רגלית. במהלך מנוסתו, ניסה לקפוץ לוואדי במטרה לחמוק מאנשי החוק אך שם נפל, נחבל קלות ומיד נעצר על ידי כוחות המשטרה. לאחר טיפול רפואי שהוענק לו, הוא הועבר לחקירה בתחנת שלם שם אף התברר כי החשוד (26, מ.פ שועפט) כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

במקרה נוסף, הלילה אחר חצות התקבל דיווח ממוקד חברת “איתוראן” על רכב שנגנב משכונה בצפון העיר ירושלים. על אף פעילות ותגובה מהירה של שוטרי תחנת שפט, התברר כי הרכב כבר נכנס אל מ.פ ענאתא. בעקבות כך, נערכו פעולות חקירתיות נוספות ובלשי תחנת שפט נערכו הן כבר משעות הלילה להמשך תנועתו של הרכב.

הבוקר, התקבל דיווח נוסף ממוקד “איתוראן” כי הרכב עושה דרכו לכיוון חיזמא ומשם לכביש 437. בלשי תחנת שפט שנערכו בסמוך, איתרו את הרכב החשוד שנגנב, אך בנוסף הבחינו כי על הרכב הותקנו לחיות רישוי פלסטיניות שנועדו לסייע בידי החשוד להיטמע בזמן תנועתו בכביש לכיוון כללי יו”ש.

לאחר מעקב קצר היערכות לחסימת כיוון נסיעתו, ביצעו בלשי שפט את עצירת הרכב ואת מעצרו של החשוד שנהג בו, תוך שזה התנגד למעצר ועל כן נאלצו הבלשים להפעיל נגדו כח סביר. החשוד, פלסטיני תושב ג׳נין בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת שפט.

בהמשך, יובאו החשודים בפני בימ”ש לדיון הארכת מעצרם לטובת המשך החקירה ומיצוי הדין עמם.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן