תיעוד חיסול מחבלים בחאן יונס; אותרו והושמדו בורות שיגור

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי ושל חטיבה 7 ממשיכים בפעילות במרחב חאן יונס. במהלך היממה האחרונה 11 מחבלים באירועים שונים במרחב העיר.

שיתוף פעולה מבצעי בין הכוחות המתמרנים לחיל האוויר הביא לחיסול מחבלים, אותרו והושמדו בורות שיגור מהם שוגרו רקטות לעבר שטח ישראל; כוחות צה”ל ממשיכים בלחימה ברצועת עזה

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גולני זיהו במרחב אל מעאזי שבמרכז הרצועה שני מחבלים חמושים נעים לעבר מבנה בו שהו הכוחות. הלוחמים הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבלים טרם הספיקו לפגוע בכוחות.

במהלך פעילות של לוחמי צוות הקרב החטיבתי 401 במרחב אל-עטאטרה שבצפון רצועת עזה איתרו והשמידו הכוחות מספר בורות שיגור מהם בוצעו שיגורים לעבר שטח ישראל.

במהלך פעילות של צוות הקרב של חטיבה 7 במרחב חאן יונס, כוחות איסוף זיהו שני מחבלים חמושים. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבלים. בנוסף הכוחות חיסלו באמצעות ירי טנק חמישה מחבלים ואיתרו פיר תת קרקעי במרחב העיר.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי ממשיכים לפעול במרחב חאן יונס, הכוחות חיסלו באמצעות שיתוף פעולה עם חיל האוויר במהלך היממה האחרונה תשעה מחבלים באירועים שונים במרחב העיר.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן