תיעוד: השניות לפני חיסול סינואר

הוא התחבא במרחב שכוחותינו כיתרו במשך תקופה ארוכה. אנחנו לא ידענו שהוא שם. מצאנו אותו עם אפוד, אקדח ו-40 אלף שקל".

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי:

"צה"ל ושב"כ פעלו במשך חודשים בכדי לספק מידע בנוגע ליחיא סינוואר. הוא התחבא במרחב שכוחותינו כיתרו במשך תקופה ארוכה. אנחנו לא ידענו שהוא שם. מצאנו אותו עם אפוד, אקדח ו-40 אלף שקל".

צפו בתיעוד רגעיו האחרונים –  מרחפן צה"ל בו נראה יחיא סינוואר ברגעים לפני חיסולו:

שגרירות ארה"ב בישראל: דברי אנטוני ג'יי בלינקן, מזכיר על מותו של המחבל יחיא סינוואר

יחיא סינוואר היה מחבל אכזרי וחסר תשובה שאחראי לטבח הגדול ביותר ביהודים מאז השואה. בהוראתו רצחו מחבלי חמאס ישראלים, אמריקאים ואזרחים של יותר מ-30 מדינות. הם חטפו והחזיקו תינוקות בני ערובה, קשישים ואזרחים אחרים. החלטתו לפתוח במתקפות הטרור ב-7 באוקטובר שחררה השלכות קטסטרופליות על תושבי עזה, שסבלו כעת את הזוועות של יותר משנה של מלחמה. העולם הוא מקום טוב יותר שהוא נעלם.

אנו זוכרים היום את קורבנות הפשעים הבלתי נתפסים של סינוואר ומקווים שמותו יביא להם מידה מסוימת של צדק. ארצות הברית עומדת לצד ישראל במתן דין וחשבון על האחראים ל-7 באוקטובר ובהבטחה שלעולם לא תחזור על מתקפה כזו.

בהזדמנויות מרובות במהלך החודשים האחרונים, דחה סינוואר את המאמצים של ארצות הברית ושותפיה להביא לסיום המלחמה הזו באמצעות הסכם שיחזיר את בני הערובה למשפחותיהם ויקל על סבלו של העם הפלסטיני. בימים הקרובים, ארה"ב תכפיל את מאמציה עם שותפים כדי לסיים את הסכסוך הזה, להבטיח את שחרור כל בני הערובה, ולהתווה דרך חדשה קדימה שתאפשר לתושבי עזה לבנות מחדש את חייהם ולממש את שאיפותיהם ללא מלחמה ו משוחרר מאחיזתו האכזרית של חמאס.

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן