תינוק בן שנה ננעל בתחנת דלק באופקים

תינוק כבן שנה ננעל ברכב לעיני אמו, בתחנת הדלק פז בכניסה לאופקים – מתנדבי ידידים חילצו אותו בהצלחה

תינוק כבן שנה ננעל ברכב לעיני אמו, בתחנת הדלק פז בכניסה לאופקים.

מוקדן ידידים, יהודה אדמוני, ענה לשיחה והעביר את המידע המדוייק למתנדבים. ישראל שץ – מנהל סניף אופקים, משה אדלר – אחראי המתנדבים בסניף יחד עם המתנדבים, יחיאל אייסן, ישראל יצחק, ישראל ומנחם פילו, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

משה מספר: “עת הגעתי לביתי, נכנסה התראה בקבוצת החירום על ילד שננעל ברכב. יצאתי למקום במהירות, שם חברתי לישראל יצחק שהחל בפעולות הפתיחה. בכוחות משותפים, יחד עם המתנדבים הנוספים, חילצנו את התינוק במהירות. מתברר שהאחים שלו שיחקו בנעילה המרכזית של הרכב וברגע שיצאו מהאוטו, הוא ננעל כשהתינוק בפנים. האמא הודתה לנו על החילוץ המהיר והמקצועי. כיף גדול”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ארכיון חדשות 08 | ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן