תיכון חדש ייפתח בקריית אונו: עבודות השיפוץ במבנה הישן של חט”ב שז”ר בעיצומן

הלכה למעשה מדובר בתיכון “צומח” אליו ישובצו בוגרי כיתות ט’ משלוש החטיבות בעיר והן בעוד שלוש שנים יהוו את מחזור א’ של התיכון.

בעיריית קריית אונו מתכוננים במרץ לפתיחתו של התיכון החדש בספטמבר הקרוב. עבודות השיפוץ במבנה בית הספר שהיה בעבר חטיבת שז”ר כבר מתקדמות, וממש בקרוב באגף החינוך יתכנסו לבחור את המנהל או המנהלת הבאה, מבין מי שיגשו למכרז לניהול התיכון המבוקש.

הלכה למעשה מדובר בתיכון “צומח” אליו ישובצו בוגרי כיתות ט’ משלוש החטיבות בעיר והן בעוד שלוש שנים יהוו את מחזור א’ של התיכון.

באגף החינוך החל תהליך של בחינת מגמות ומסלולים ייחודיים וחדשנים שיוקמו בתיכון החדש, ויהוו תוספת משמעותית למגוון המגמות הקיימים בעיר ומכאן גם תוספת בחירה לעולים והעולות לכיתה י’. החלטה סופית על המגמות הייחודיות בתיכון החדש והצומח תתקבל עם בחירת המנהל או המנהלת הבאה.

המבנה המשופץ  הינו שלב א’ בבניית התיכון, שלב ב’  של התיכון החדש יבנה על מגרש הכורכר הצמוד אליו.

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו: “התיכון החדש שייפתח בשנת הלימודים הבאה יצטרף לתיכון בן צבי המצטיין. בתיכון החדש יהיו המורים והמורות הטובים והטובות ביותר ותנאים נפלאים לתלמידים והתלמידות שלנו שהם והן דור העתיד שיצעיד קדימה  את  מדינת ישראל.”

רון מלכה ממלא מקום וסגן ראש העיר המחזיק בתיק החינוך: “אני מאד נרגש ומצפה לפתיחת שנת הלימודים הבאה. בעשר השנים בהן אני מחזיק בתיק החינוך, חנכנו את חטיבת פרס, בית ספר אדם, בית ספר רונה רמון, גני ילדים לילדים וילדות עם צרכים מיוחדים והנה היום אנו עומדים בפני חנוכת התיכון החדש. העיר צומחת, קולטת אלפי תושבים המגיעים אליה בשל איכות החינוך וזוהי גאווה גדולה.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן