תיאטרון רמלה זכה במקום הראשון בתחרות היוקרתית “כל הארץ במה” על שם יוסף נצר

שחקני הנבחרת שהשתתפו בהצגה: רעות דהן, ייהלי עמוס אקוניס, ורד יסחאקוב, אורי ברגיל, מורי בן ליש, שירן בבילה, טלי בדלוב, דניאל (בולש) סנדלר | יוצרי ההצגה: בימוי: יוסי ג’וז כהן | מוזיקה: אוראל רביד | וידאו: אורי ברגיל | תפאורה: אלכס אברהם

תיאטרון רמלה רשם הישג מרשים כשזכה במקום הראשון בתחרות היוקרתית “כל הארץ במה” על שם יוסף נצר, שנערכה בסוף השבוע האחרון בצוותא תל אביב. נבחרת התיאטרון הציגה את המחזה “גריניץ'” מאת שי פיטובסקי, בבימויו של יוסי ג’וז כהן, וזכתה לשבחים רבים על ביצועיה המקצועיים והמרגשים.

יוצרי ההצגה: בימוי: יוסי ג’וז כהן | מוזיקה: אוראל רביד | וידאו: אורי ברגיל | תפאורה: אלכס אברהם.

הצוות היוצר והשחקנים פעלו בשיתוף פעולה מלא, והמאמץ המשותף הניב את ההצלחה המרשימה הזו. מנהל מחלקת התרבות, אבי ברנס, שיבח את צוות השחקנים ואת הבמאי על ההשקעה והעבודה המקצועית, והודה לראש העיר ולמנכ”ל העירייה על תמיכתם הבלתי פוסקת בפעילות התרבותית של העיר. כמו כן, הוא ציין את תרומתם של עובדי מחלקת התרבות דוד לויאשוילי, סיגלית פרג’, וג’ולי חורי לשותפות המוצלחת בפרויקט.

שחקני הנבחרת שהשתתפו בהצגה: רעות דהן, ייהלי עמוס אקוניס, ורד יסחאקוב, אורי ברגיל, מורי בן ליש, שירן בבילה, טלי בדלוב, דניאל (בולש) סנדלר.

הזכייה בתחרות מציבה את תיאטרון רמלה בקדמת הבמה של התיאטרון הארצי ומהווה גאווה גדולה לתושבי העיר.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל בירך: “ההישג המרשים של תיאטרון רמלה בתחרות היוקרתית הוא עדות לרמה הגבוהה של הפעילות התרבותית בעיר. אנו גאים בתיאטרון המקומי שלנו, שממשיך לשמש דוגמה ליצירה והשראה. נמשיך לתמוך ולקדם את כל תחומי התרבות ברמלה למען תושבינו.”

מנכ”ל העירייה, רונן עזריה הוסיף: “הזכייה הזו אינה מקרית, אלא תוצאה של השקעה ארוכת טווח בפיתוח תשתיות תרבותיות בעיר. תיאטרון רמלה מייצג את המצוינות שאנו שואפים לה בכל תחום, ואני גאה בצוות ובשחקנים על ההישג המרשים”.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן