תחרות במזכרת בתיה

מועצת מזכרת בתיה יוצאת בשלב ראשון בפיילוט ציור פינות גזם מוגדרות על גבי מקטעים ברחוב האשל, להגברת מודעות הציבור | הפרס: 1000 שקלים!

תחרות עיצוב פינות הגזם במושבה – פרס בשווי ₪1000 לציור הזוכה | כבר שלחתם את הההצעה שלכם?

המועצה המקומית מזכרת בתיה מזמינה תושבים מכל הגילאים להשתתף בתחרות עיצוב פינות הגזם במועצה.

הוצאת גזם וגרוטאות מתבצעת בכל רחוב במושבה בהתאם ליום ההוצאה ויום הפינוי המפורטים באתר המועצה. בשל קושי הולך וגדל בשמירה על חזות פני רחובות המושבה והוצאה של גזם לא אחת על גבי תשתיות גינון והשקיה, דבר המוביל להרס התשתיות ופגיעה מתמדת בחזות הרחובות, מבקשת המועצה המקומית לצאת בפיילוט של ציור פינות גזם מוגדרות בגודל של מטר וחצי על מטר וחצי על גבי מקטעים ברחוב האשל, וזאת במטרה להגביר את מודעות הציבור לחלקו בשמירה על חזות פני הרחוב.

הציבור מוזמן להציע דוגמאות / שבלונות / גראפיטי / ציור שבו תשתמש המועצה לסימון פינות אלה.

מבין כל ההצעות שיוגשו לתחרות, ייבחרו 3 הצעות מובילות על ידי ועדה מקצועית, ואלה יעברו לשיפוטם של תושבי מזכרת בתיה באמצעות סקר שייערך ברשתות החברתיות. העיצוב שיקבל את מירב הקולות בסקר, יזכה את שולחו בפרס בשווי ₪1000. הפרס בשווי 1000 ₪ (להלן: ״התמורה״), יהווה תמורה מלאה, לא ישולמו תמלוגים ו/או הוצאות ו/או כל תמורה נוספת בגין הכנתם ו/או השימוש שייעשה בעיצוב הנבחר, ומועצת מזכרת בתיה תוכל לבצע בהם כל שימוש שהוא, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ולזוכה לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בעניין כלפי המועצה לרבות לעניין זכויות יוצרים.

המועצה שומרת לעצמה את הזכות שלא לבחור באף אחת מבין ההצעות שיוגשו. הצעה שלא תיבחר למקום הראשון, לא תשולם כל תמורה בעדה.

השתתפות בתחרות מהווה הצהרת המשתתפים כי קראו את התקנון, הבינו את הוראותיו והם מקבלים על עצמם את כל תנאי התחרות כמפורט בתקנון.

המציעים מתבקשים לשלוח את ההצעות בקבצי pdf פתוחים ונגישים, עד יום ראשון 16/7 בשעה 15:00. פרטים נוספים כאן

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן