תחנת טיפת חלב חדשה בגבעת שמואל

תחנת טיפת חלב חדשה ללקוחות מכבי שירותי בריאות נפתחה ברחוב דוד אלעזר 6 בגבעת שמואל, במעמד ראש העיר יוסי ברודני

בשורה למטופלים של מכבי שירותי בריאות בגבעת שמואל: תחנת טיפת חלב חדשה.

במעמד ראש העיר יוסי ברודני, מ”מ ראש העיר מירב שולנר, סגני ראש העיר הרצל ארביב ויעקב ויליאן, שהתכבד בקביעת המזוזה ונציגי משרד הבריאות וקופ”ח מכבי התקיים טקס פתיחת התחנה החדשה ברחוב דוד אלעזר 6 בעיר.

התחנה החדשה תופעל על ידי צוות אחיות מיומן ומקצועי של מכבי שירותי בריאות – בנוסף לטיפת חלב של משרד הבריאות הקיימת באותו מבנה.

התחנה החדשה תאפשר הרחבה, שיפור ומענה זמין ומהיר של השירותים הקיימים, תנגיש להורים ולילדיהם שירותי בריאות מורחבים, תציע בנוסף לחיסונים ולמעקב התפתחותי, מגוון תוכניות להורים ולילדים – והכל תחת קורת גג.

המבנה החדש, מרווח ומצויד בריהוט חדש לרווחת המשפחות והצוות, וישמש נוסף על טיפת חלב, פלטפורמה לקיום מגוון פעילויות קהילתיות.

לדברי ראש העיר יוסי ברודני, “משרד הבריאות הינו האחראי הבלעדי על טיפות החלב במדינת ישראל. ולעירייה אין סמכות לפעול בנושא הכול כך חשוב הזה. אני שמח כי לאחר מאמצים רבים הצלחנו לפתוח טיפת חלב נוספת באמצעות קופת החולים מכבי וכך יעברו חבריי הקופה לקבל שם את השירותים דבר שיקל על השירות של טיפת החלב של משרד הבריאות”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן