תושב רמלה חדר לחומרי מחשב והטריד מינית במתקן ביטחוני רגיש

החקירה התנהלה על-ידי יחידת החקירות במלמ”ב שבמשרד הביטחון. בית המשפט נתן צו איסור פרסום על יתר פרטי הפרשיה והורה על סגירת דלתיים מטעמי ביטחון המדינה

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום כנגד נאשם ששימש כמאבטח במתקן ביטחוני רגיש, בגין עבירות של חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית.

 על פי כתב האישום שהוגשה על ידי עורכת הדין סתיו גרוסמן ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, במהלך המחצית הראשונה של שנת 2020,  חדר המאבטח למכשירי הטלפון סלולריים של שתי חיילות וחייל בזמן שהמכשירים היו מופקדים בכניסה למתקן. לאחר שחדר למכשירי הטלפון של החיילים כאמור, עיין המאבטח בתכנים אישיים שהיו אגורים במכשירים, לרבות תכתובות פרטיות ותמונות אינטימיות, נטל ממכשירי הטלפון תמונות אינטימיות של החיילים, קרובי משפחתם או של בני זוגם, ולאחר מכן שלח אותם לחיילים, לקרובי משפחתם או בני זוגם באמצעות חשבונות אינסטגרם פיקטיביים שפתח.

כתב האישום הוגש בעקבות חקירה פלילית שהתנהלה ביחידת החקירות במלמ”ב שבמשרד הביטחון, זאת בעקבות תלונות החיילים.

עם הגשת כתב האישום, ניתן על-ידי בית-משפט השלום ברמלה צו איסור פרסום על יתר פרטי הפרשייה. כמו כן הורה בית-המשפט על סגירת דלתיים מטעמי ביטחון המדינה.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן