תושב קרית מלאכי תקף ערבי – ויישב בכלא

פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד  רומן זאובולונוב (40) מקרית מלאכי לאחר שאיים ותקף מנהל תחנת דלק ממוצא ערבי

פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד  רומן זאובולונוב (40) מקרית מלאכי לאחר שאיים ותקף מנהל תחנת דלק ממוצא ערבי.

מכתב האישום שהגישה עו”ד רוית מרום עולה כי לפני כשבועיים בשעות הצהריים עת הגיע זאובולונוב לתדלק שאל אותו, מנהל תחנה הדלק, האם הכל בסדר? בתגובה השיב לו זאובולונוב :”הכל בסדר, יה בן ז**ה”. כאשר נשאל מדוע הוא עונה ככה ומקלל יצא מרכבו והשיב: “אני אקלל אותך וא**ן אתכם, יה ערבים בני ז***ת”.

מנהל התחנה נכנס לחנות הנוחות שבמקום, כאשר זאובולונוב נכנס אחריו הצמיד את פניו לפניו של מנהל התחנה וביקש לשלם עבור דלק בקופת החנות. כתוצאה מכך החל וויכוח בין השניים, במסגרתו אמר מנהל התחנה ל זאובולונוב: “לא אפתח דלק, אל תיגע בי, אני לא אפתח לך דלק, תלך למקום אחר, למה מה קרה? אני א***ן את אבא שלך, יה בן שר***ה קוק***ל”. בתגובה השיב זאובולונוב: “אני אחזור וא***ן את כולכם, יה בני ז***ת”  ועוד כינה את המתלונן: “יה ערבי, בן ז**ה” ועזב בסערה את המקום.

בסמוך לאירוע שב זאובולונוב אל המקום כשהוא נושא ברכבו כלי חד בעל להב ממתכת, יצא מרכבו והחל בריצה מהירה לעבר מנהל התחנה, אשר שוחח בטלפון. מנהל התחנה, אשר הבחין בזאובולונוב שועט לקראתו ובידו חפץ חד, החל במנוסה תוך שהוא צועק לעברו: “סליחה, סליחה”. למרות האמור המשיך זאובולונוב לרדוף אחרי מנהל התחנה וכאשר השיג אותו דקר אותו שלוש פעמים תוך שהוא אומר לו: “תמות, יה בן ז**ה”.

כתוצאה מהאירוע פונה מנהל התחנה לבית החולים ואושפז לצורך קבלת טיפול רפואי.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו”ד מרום כי: “… התנהגותו של המשיב עובר לאירוע מעידה על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו לאור העובדה כי בחר לפתור ויכוח של מה בכך בדרך אלימה, לאור העובדה כי לא היסס לחזור למקום האירוע כשהוא מצוייד בחפץ חד וכשהוא מחזיק ברכבו חפצים מסוכנים נוספים, וכן לאור העובדה כי בחר לדקור את המתלונן בשל מוצאו..”

לזאובולונוב יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ואיומים.

◼️ קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן