תושב מועצה אזורית לכיש חשוד בעבירות מין כלפי קטינות בנות 12 דרך רשתות חברתיות

החקירה מתבצעת על ידי משטרת קרית גת שבמרחב לכיש של המחוז הדרומי בכל חשד לעבירה פלילית לדווח לתחנת המשטרה או למוקד 105.

משטרת ישראל חוקרת חשד לעבירות מין וסחיטה באיומים בעלי אופי מיני באמצעות רשתות חברתיות, כלפי קטינות כבנות 12, על-ידי תושב הדרום שנעצר בתום חקירה סמויה.

משטרת קרית גת שבמרחב לכיש של המחוז הדרומי, חוקרת מזה כשבועיים חשד לעבירות מין בקטינות כבנות 12, באמצעות שימוש בפלטפורמות חברתיות.

ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במוקד 105 של המשטרה, על-ידי אב לקטינה כבת 12, לפיו מצא במכשירה הנייד של בתו התכתבויות ותכנים בעלי אופי מיני, בהם הייתה שותפה לכאורה.

בחקירה סמויה שנפתחה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר מספר פרופילים שונים שלפי החשד שימשו את החשוד ובתוך כך גם הצליחו בטכנולוגיה מתקדמת לחשוף את זהותו האמיתית, כבן 38 המתגורר במושב שבתחום המועצה האזורית לכיש, ועצרו אותו לחקירה.

עם התקדמות חקירת המשטרה, חשפו החוקרים במכשירו הנייד למעלה מ 40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני, עם קטינות כבנות 12 מהן דרש לכאורה לבצע עבירות ומעשים מיניים ולפי החשד אף איים וסחט את חלקן על מנת לממש את זממו.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום.

חוקרי המשטרה ממשיכים לפעול במרץ בניסיון לאתר את הקטינות שנפגעו ממעשיו של החשוד, וקוראת להורים לעודד שיח עם הילדים ולהדריך אותם כיצד להתגונן ולהיזהר ברשת החברתית, וכן לברר ולפקח ככל הניתן על הנעשה במכשירים הניידים שלהם תוך דגש להתכתבויות בפלטפורמות חברתיות, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח לתחנת המשטרה או למוקד 105.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן