תושב יבנה גנב חשמל מרחובות

לראשונה: התביעה המשטרתית הגישה בתום חקירה בתחנת רחובות, כתב אישום בגין גידול, ייצור והכנת סמים במעבדה, עפ”י תמונות בטלפון הנייד של החשוד לצד גניבת חשמל בשווי של כרבע מיליון שח

על כזה מקרה עוד לא שמעתם…

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, ערכו בלשי תחנת רחובות פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו תושב יבנה בשנות העשרים לחייו בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה בדירה שכורה בעיר רחובות.

בלשי התחנה חשפו במקום מעבדת הידרו ובה מאות גרמים של סם וציוד רב ויקר ערך, לרבות מזגנים, מפוחים, נורות חימום וכיו’, שהועבר בסיום החקירה להליך חילוט.

בנוסף, עפ”י ממצאי החקירה עולה כי הנאשם הפעיל את המעבדה בחצי שנה האחרונה תוך גניבת חשמל בשווי של כרבע מליון שקלים, ע”י יצירת קו מתח ישיר העוקף את “המונה” אל המעבדה.

כאמור, בהתאם לחוות דעת מקצועית שניתחה את המדיה שנתפסה בטלפון של החשוד, הגישה יחידת התביעות של מחוז מרכז לראשונה כתב אישום על בסיס התיעוד, ובקשת המשך מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן