תושבת לוד רכשה רכב יוקרה, “כיסתה” חובות, מימנה את חתונתה ונעצרה

ניתן לפרסם: יחידת ההונאה של מחוז מרכז עצרה בתום חקירה סמויה, תושבת לוד בת 24 בחשד להונאת עובדים זרים וגניבת כספים מחשבונותיהם בהיקף של כחצי מיליון ₪, בהם רכשה רכב יוקרה, “כיסתה” חובות ואף ומימנה את חתונתה

יחידת ההונאה במחוז מרכז ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, בחשד לעבירות גניבה, הונאה והלבנת הון בהיקף עצום של כחצי מליון ₪, ע”י משיכה והעברת כספים מחשבונותיהם של עובדים זרים מסודאן ואריתראה לחשבון אחר של חשודה, דרכו מימנה רכישת רכב יוקרה מסוג BMW , תשלומי חשבונות ואף מימון חתונתה.

בתוך כך, חוקרי היחידה המיוחדת ניהלו מעקב אחר תנועות הכסף, עם קבלת המידע ואיתור הקורבנות, לאחר שהועברו סכומי עתק מחשבונותיהם, ללא ידיעתם או אישורם, אל חשבונות אחרים של משפחת החשודה – תושבת לוד בת 24, בהם רכשה מוצרים שונים עבורה בשיטתיות, וכל זאת כשהיא מנצלת את נגישותה לפרטי החשבונות של אותם עובדים זרים, הנמנים על לקוחות משרד עורכי דין בו היא מועסקת כמזכירה במרכז הארץ.

כאמור, בתום איסוף הראיות עברה אמש החקירה לשלב הגלוי, כאשר בלשי היחידה עצרו את החשודה לחקירה, לצד תפיסת מסמכים וראיות נוספות הקושרות אותה עפ”י החשד לעבירות וכן הקפאת חשבונות הבנק ותפיסת נכסיה – לקידום הליך חילוט.

החקירה נמשכת ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות, לקידום ההליך המשפטי בהתאם.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן