תושבת אילת דקלה מנצור ספיר, על אביה החטוף: שנה שלמה שאנו חיים בחוסר ודאות מוחלט

מועצת העיר אילת חיבקה את דקלה מנצור ספיר, תושבת העיר, בתו של שלמה מנצור, בן ה 86, החטוף המבוגר ביותר מבין 101 החטופות והחטופים, שנמצאים כבר מעל שנה בשבי החמאס.

בהמשך לדברים שנשאה דקלה בעצרת העירונית, שהתקיימה במלאת שנה לאסון השבעה באוקטובר ולמלחמת ״חרבות ברזל״ הזמין ראש העירייה – אלי לנקרי את דקלה מנצור ספיר גם לישיבת מועצת העיר שהתקיימה הערב (ד׳) בה סיפרה בכאב על אביה – שלמה מנצור, בן ה 86, החטוף המבוגר ביותר מבין 101 החטופות והחטופים, שנמצאים כבר מעל שנה בשבי החמאס.

״אני הקול של אבא ושל המשפחה״ אמרה דקלה והוסיפה בכאב שעד היום אין שום מידע עליו. ״שנה שלמה שאנו חיים בחוסר ודאות מוחלט על גורלו של אבא ומתפללים יום יום לשלומו ולחזרתו הביתה עם כל החטופות והחטופים״.

שלמה מנצור נולד בשנת 1938 בבגדד שבעיראק וחווה כילד את פרעות הפרהוד, השואה של יהדות עיראק. בגיל 13 עלה לארץ והתיישב בתלפיות שבירושלים. בגיל 16 הצטרף לתנועות הנוער והתיישב בקיבוץ כיסופים והיה ממקימיו, שם הכיר את מזל שלימים הפכה לרעייתו ויחד הקימו משפחה. דקלה סיפרה בהתרגשות על אביה – העוגן האיתן של המשפחה, אב לחמישה ילדים וסבא ל 12 ילדים.

ביום שבת 7.10 נחטף שלמה מביתו והוא החטוף היחיד מקיבוץ כיסופים ש-18 מחבריו נרצחו ונשרפו. מזל הצליחה לברוח לממ״ד של השכנה וכך ניצלה.

דקלה סיפרה איך באותה שבת ניסתה להשיג את הוריה ללא הצלחה ואיך כאבה כשנודע לה שאביה נלקח באכזריות על ידי המחבלים הארורים שסטרו לו ללא רחמים. ״אבא בן ה 86 נחטף מביתו מבצרו כשמשקלו רק 57 ק״ג והוא נאלץ לחוות בזקנתו שואה שנייה״ אמרה דקלה בדמעות.

ראש העירייה אמר בשם חברי מועצת העיר: ״הלב שלנו איתך ועם כל משפחות החטופים. אנחנו כאן לחזק, לחבק ולתמוך. חובתנו לפעול ולעשות הכל כדי שכולם יחזרו לביתם״.

כל חברי המועצה הצטרפו לקריאה להשיב את החטופים וחיזקו את צבא הגנה לישראל בהגנה על העם והמדינה.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העיר אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן