תושבים פתחו בעצומה: “פתיחת סקייטפארק בקרית גת”; דעתכם?

מי לא מכיר את הסקייטפארק? מתחם ענק לילדים ונוער המיועד לילדים שגולשים בסקייטבורד, כאשר הוא נפרס במספר מקומות ברחבי הארץ. כעת, תושבי קרית גת פתחו בעצומה לפתוח סקייטפארק בעיר ואף ציינו מספר טענות המצריכות להקים מתחם זה. המניע המרכזי – מקום בילוי איכותי לנוער. 

לשון העצומה:

למה צריך מתחם סקייטפארק בקריית גת?*

הרכיבה על סקייטבורד, קורינט פעלולים ואופניים הפכה בשנים האחרונות לספורט פופולארי בקרב ילדים בני 8 ומעלה. מתחם סקייטפארק הינו מרחב בטוח, אשר שהייה בו מיועדת רק לצורך רכיבה על סקייטבורד או קורינט פעלולים או אופניים. בהיעדר מתחם כזה, הנוער הרוכב על סקייטבורד ודומיו נאלץ לרכוב על מדרכות בסמיכות לכבישים, תוך ביצוע פעלולים על מדרגות וגדרות. דבר זה מסכן את הרוכבים ואת עוברי הדרך.

מתחם סקייטפארק כזה ביעד, יהווה מקום בילוי איכותי לנוער ויפתח בפניהם מקום נוסף לשהייה בו תוך יצירת חוויה נוספת אשר תוציא אותם מהבית ומהמסכים השונים. בקריית גת קיימים היום הרבה מאוד! בני נוער אשר ספורט זה הפך להיות עיקרי והם נוסעים למתחמי סקייטפארק בערים אחרות כמו אשקלון אשדוד , תל אביב ועוד  (זמן נסיעה ארוך ולא נגיש בכל זמן). מתחם סקייטפארק בקריית גת ישאיר את הנוער בעיר זו ויקל על ההורים להסיעם למקומות אחרים. (סקייטפארק משפר את איכות החיים הצואה משמעותית).

להצטרפות לעצומה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן