תומכים בתיירות הישראלית: עובדי הקרן לידידות ובני משפחותיהם התארחו במלון בטבע בעין גדי

דווקא בארץ. דווקא בקיץ. דווקא בעין גדי הקרן לידידות קיימה השבוע את החופשה המשפחתית לעובדים ולבני המשפחות במלון בטבע עין גדי, מתוך הכרה בחשיבות התמיכה בתיירות הישראלית

את תחילת חופשת הקיץ של יולי אוגוסט ציינו משפחות אנשי הקרן לידידות בריטריט במקום הנמוך והקסום שבעולם – במלון עין גדי.

זוהי מדיניות רציפה ומוגדרת של אנשי הקרן לידידות לקיים נופשים לעובדים אך ורק בארץ, בהרכב משפחתי מלא, והבחירה בעין גדי ממקסמת את כל מה שישראלי, יפה, קהילתי  אזרחי, מעורב, חלוצי, וקהילתי מסמל עבור הקרן.

 

מנכ"לית הקרן לידידות יעל אקשטיין ורווי רז מנכ"לית מלון ותאגיד התיירות עין גדי

 

החל מה-7/10, במעבר חד מחג למלחמה, הפכו מלון וקיבוץ עין גדי לבית עבור מפוני בארי, חולית ושדרות. הקהילה של עין גדי וסגולות המרפא של הסביבה היו ללא ספק גורם משמעותי עבורם.

 

עם חזרתו של המלון לעבודה מלאה, נמצאה נוסחה המאפשרת לאנשי חולית ובארי למצוא בית זמני במלון, ולנופשים לחזור אל המקום המציע חוויה של חופש, פסק זמן, התנתקות ומנוחה, אפילו גם אם לרגע, לטובת התחדשות באנרגיות.

 

אנשי הקרן לידידות נמצאים גם הם בתנופת עשייה, נתינה, בנייה ופעילות למען העורף שהפך לחזית ומתן מענה בשלל היבטים .

הארגון שתרם מעל 75  מיליון דולר מפרוץ המלחמה ודאג להצבתן שלמאות מיגוניות ברחבי הארץ, לרכבים לקב"טים וכמובן עזרה למפונים באשר הם – גם להם מגיעה הפוגה הוליסטית קטנה למילוי מצברים ולכן יצאו כל משפחות אנשי הקרן לידידות שהתקיים ב-3-4.7 במלון עין גדי.

יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות: "אנשי הקרן לידידות שעובדים לילות כימים למען רווחתם של רבים בישראל ועובדים כפליים מאז פרוץ המלחמה למען העורף האזרחי והביטחוני. יש משמעות גדולה להפסקה קטנה של נופש מגבש ומשמח להם ולבני משפחותיהם, עוד יותר. זו עבורנו הדרך לומר תודה למשפחות שמאפשרות לכולנו לעשות טוב למען החברה בישראל.

השנה במיוחד יש חשיבות לתמיכה  בכלכלה הישראלית ובדרום הארץ, ולכן בחרנו לקיים החופשה המשותפת בעין גדי, מקום נהדר בו ניתן להנות מכל היופי והטבע הישראלים במלוא הדרם."

רווי רז, מנכ"לית תאגיד התיירות ומלון עין גדי מדגישה: "לכבוד הוא לנו ואנו מלאי התרגשות לארח את הריטריט של הקרן לידידות, המובילה בסיוע ועזרה לכלל הקהילות הישראליות שנפגעו במלחמה, המפונים, החיילים, הפצועים והפצועות בגוף ובנפש, ולהודות להם על עשייתם סביב השעון וללא פשרות לאזרחי ישראל. זוהי הזדמנות וזכות ענקית עבורנו  לומר תודה מכל הלב,  ולהעניק להם חוויה של חופש."

 

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, ערד וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: כוכב ליברמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן