תוכנית 2024 לשיפור שירותי רווחה וחינוך בקריית מלאכי  

השיח השוטף וההתגייסות המשותפת לטפל ולסייע יכולים להוות את המעטפת השלמה לילדים ולהוריהם.

“פורום רווחה חינוך” בקריית מלאכי משיק תוכנית עבודה חדשה

מפגש מרכזי התקיים בשבוע שעבר בבית קק”ל למצוינות, ליצירת ממשקים בין האגפים. “פורום רווחה חינוך קריית מלאכי” מציין צעד חשוב במסעו לשיפור השירותים לתושבי העיר. במפגש מרכזי שהתקיים בבית קק”ל למצוינות, הוצגה תוכנית העבודה לשנת 2024, במטרה לחזק את הממשקים בין האגפים השונים.

בפורום השתתפו מגוון עובדי רווחה וחינוך, כולל עובדים סוציאליים מתחומים שונים, פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי חינוכי, צוות מחלקת הקליטה ומחלקת נוער, המייצגים את החינוך הלא פורמלי. בעוד נכחו בפורום: ראש העיר אליהו זהר, ממלא מקומו ומחזיק תיק הרווחה עו”ד צלי מזרחי ומ”מ מנכ”ל העירייה יוסף כהן.

בשנים האחרונות עסק הפורום בפיתוח ההיכרות והשיתוף בין הצוותים, כולל סיורים לימודיים וניתוח יחדיו של סוגיות שיתופי פעולה. המפגש נפתח בהשקה חגיגית של אוגדן הנהלים המשותף – תוצר מרשים לעבודה ממושכת של שלושת קבוצות המשימה.

מנהל אגף החינוך ד”ר אבי אדרי ומנהלת האגף לשירותים חברתיים יואלה תבור העבירו מסר משותף לעובדים: השיח השוטף וההתגייסות המשותפת לטפל ולסייע יכולים להוות את המעטפת השלמה לילדים ולהוריהם. השניים הדגישו כי נהלים לא יכולים להחליף שיתוף פעולה פורה, אך יכולים לסייע ביצירת סדר בעת הצורך.

בחלק השני של המפגש, המשתתפים דנו במקרים משותפים ושיתפו תובנות מהדיונים עם המליאה.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: “המפגש הדגיש את המחויבות העירונית לשיפור השירותים לתושבים ומציג את הפוטנציאל שבשיתוף פעולה מוצלח בין האגפים השונים, על מנת לספק את התמיכה הטובה ביותר לילדים ולמשפחותיהם בקריית מלאכי.”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן