תוכנית "ניצנים פרו" באשקלון פתחה שנה באירוע חגיגי

השבוע נערך באשקלון אירוע חגיגי לפתיחת שנת הלימודים החדשה של תוכנית "ניצנים פרו" עבור תלמידי העיר והאזור
באירוע נכחו תלמידים, הורים, אנשי חינוך, ונציגי השותפים המרכזיים לתוכנית, אשר הגיעו לחלוק כבוד ולברך את המשתתפים בכניסתם לשנה חדשה של עשייה, לימוד והתקדמות בתחום הטכנולוגי והמדעי.
את הערב פתחה סא"ל (במיל') קורין כהן-מתוק, מנהלת תוכנית "ניצנים" מבית עמותת "בנתיבי אודי", שסיפרה על חזון העמותה להעניק הזדמנות שווה לבני נוער מהפריפריה להצליח ולהשתלב בתפקידי מפתח במקצועות הטכנולוגיים בצה"ל ולאחר מכן בתעשיית ההייטק.
תוכנית "ניצנים" מלווה באופן פעיל על ידי אגף כוח האדם של צה"ל ובכנס הובעה הכרת תודה חמה לאגף על השותפות הפורה ועל האמונה בכוחם של בני הנוער. במסגרת האירוע הועברו ברכות גם לשותפים המרכזיים ובהם יחידות בסמח של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, שממשיכים ללוות ולתמוך בפיתוח הדור הבא של מנהיגים טכנולוגיים.
בכנס, הודו נציגי התוכנית לשותפיה, בהם תומר גלאם- ראש עיריית אשקלון, צוריאל דביר, מנהל אגף על יסודי בעיריית אשקלון, נופר גוטלון שמחה- קרן משפחת שעשוע, אביטל מנגד, מנהלת משאבי אנוש בחברת סיימוטיב טכנולוג'יס, רס"ן ענבר גולדברג, ראש מדור מערך התוכנה והמידע בצה"ל, מנהלי בתי הספר ורכזי התוכנית.
בהמשך, רס"ן ענבר גולדברג, ראש מדור מערך התוכנה והמידע בצה"ל, נשאה דברי ברכה וחיזוק לחניכים החדשים, תוך שהיא מדגישה את חשיבות ההכשרה והיכולות שמפתחים חניכי "ניצנים" במהלך השתתפותם בתוכנית, כבסיס איתן לעתידם. נופר גוטלון שמחה, מנהלת תחום החינוך הטכנולוגי והמדעי בקרן משפחת שעשוע, הדגישה את חשיבות התמיכה של הקרן בפרויקטים המקדמים מוביליות חברתית וחינוכית, בדגש על חינוך טכנולוגי בפריפריה.
במהלך האירוע נשאו דברים גם חניכות התוכנית, ליהי חן קריאף, שמתחילה את שנתה השלישית, והודיה לקאו, מנהלת מרחב אשקלון וחוף אשקלון, שסיפרו על חוויותיהן האישיות והדגישו עד כמה הבחירה להצטרף לתוכנית הייתה צעד משמעותי לעתידן.
את הערב הנחה בן פרידמן, מנהל מרחב הנגב המערבי, שהוביל את האירוע באופן מקצועי ומכבד.
"ניצנים פרו" היא חלק  מתכנית ״ניצנים״ שהוקמה ע"י עמותת "בנתיבי אודי", בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, אכ"א, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, ומשרד החינוך – שמטרתה לאתר ולהכשיר בני נוער בעלי פוטנציאל ואוריינטציה טכנולוגית בתחום התוכנה והסייבר מהנגב ומהגליל.
התוכנית הוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי ז"ל, קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בקרב בלבנון. את העמותה ייסדו ההורים מרדכי וג'ורג'ט אלגרבלי ומפקדו של אודי ז"ל – תת אלוף במיל' ארנון זו-ארץ. בתכנית שותפים היום בנוסף למשרדי הממשלה, קרן עתידים, קרן משפחת שעשוע, חברת הפניקס, הפדרציה היהודית ניו יורק, שותפות ביחד- קרית גת, שפיר, לכיש- שיקגו של הסוכנות היהודית, חברת סיימוטיב ורשויות מקומיות.
◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמיר לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן