תוכנית מנויי התיאטרון בקריית מלאכי פותחת עונה באולם המחודש

ב-24 בנובמבר תיפתח מחדש תוכנית מנויי התיאטרון בקריית מלאכי, לאחר הפסקה של ארבע שנים. התוכנית מתווספת למגוון האירועים והפעילויות המתקיימות במתנ”ס ההצגה הראשונה: “חתונה מאוחרת”, המבוססת על סרטו עטור השבחים של דובר קוסאשווילי

לאחר הפסקה של 4 שנים שהחלה בעקבות מגפת הקורונה ולאחר מכן מתיחת הפנים המשמעותית שעבר אולם התרבות במתנ”ס בעלות של כ-8 מיליון שקלים.

כעת, התיאטראות הרפרטואריים שבים להציג בעיר באולם משודרג ומתקדם המציע במה חדשה, תאורת במה מקצועית, מערכת סאונד איכותית, מסך לד ענק, כיסאות חדשים ונוחים, ומערכת מיזוג חדשה.

תוכנית המנויים כוללת שש הצגות ממיטב התיאטראות בארץ, במחיר שווה לכל נפש: 430 ₪ למנוי רגיל ו-400 ₪ למנוי לגיל הזהב. מורים, שוטרים ואנשי צבא יוכלו אף לקבל הנחה נוספת דרך הארגונים המוכרים: אשמורת, קרנות השוטרים, חבר וכד’.

משה דבח, מנהל התרבות במתנ”ס, מתרגש: “תוכנית המנויים עבורי היא אויר לנשימה, לנשום אויר פסגות ממש, חוויה תרבותית וקהילתית מדהימה. היה מרנין לראות את תושבי קריית מלאכי מגיעים זוגות זוגות, לבושים במיטב בגדיהם, מתקבצים בלובי המתנ”ס או בוויטי לשיחות חולין, טועמים מהקפה והעוגה, מביעים דעתם על ההצגה, ממליצים ומודים. אני כל כך שמח שזה חוזר והפעם עם אולם שאני וכולנו גאים לארח בו”.

חיליק גוטמן, מנהל המתנ”ס, הוסיף: “תוכנית המנויים הייתה גולת הכותרת של פעילות המתנ”ס, ואני מצפה לראות את קהילת קריית מלאכי והסביבה מגיעה ליהנות מההצגות ממיטב התיאטראות. ההתרגשות מורגשת בכל הצוות.”

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן