תוכנית "מדעניות העתיד" באור יהודה נמשכת

התוכנית ששמה דגש על עידוד בנות לבחור במגמות מדעיות-טכנולוגיות בתיכון מתקיימת עם מחזור חדש של כ-25 בנות מכיתות ח' מבתי הספר יובלים ורמון

עיריית אור יהודה ממשיכה במסורת קידום המצוינות המדעית והטכנולוגית בקרב תלמידות העיר. במסגרת זו יצא לדרך מחזור חדש של תכנית "מדעניות העתיד", המיועדת לתלמידות כיתה ח' מבתי הספר יובלים ורמון ובמחזור הנוכחי משתתפות כ-25 בנות. מטרת התוכנית היא לעודד בנות לבחור במגמות מדעיות-טכנולוגיות בתיכון ולהתמקצע בתחומי המדע והטכנולוגיה באקדמיה ובעולם העבודה.

באירוע חשיפת התוכנית שהתקיים השבוע בתפוח פיס – מרכז מדע, טכנולוגיה ואומנויות בניהולה של ד"ר אורנה רוזן בנוכחות הורי התלמידות ומנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, הושם דגש על חשיבות התוכנית בהכשרת דור העתיד של נשים בתחום המדעים המדויקים וההנדסה. התוכנית, בהובלת משרד המדע והטכנולוגיה, מעניקה לבנות הזדמנות לפגוש מקרוב את עולם המחקר המדעי והטכנולוגי ולהגשים את הפוטנציאל שלהן. הקבוצה תחל בפעילותה מיד לאחר חגי תשרי.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אני גאה מאוד לראות את תלמידות העיר משתתפות בתוכנית חשובה זו. אנחנו משקיעים רבות בקידום בנות בתחומי המדע והטכנולוגיה, מתוך הבנה שזהו המפתח לעתיד שוויוני ומתקדם יותר. אני בטוחה כי הבנות הללו יובילו שינוי משמעותי ויהוו דוגמה לדור הבא של הנשים המובילות בישראל. אני מאחלת להן הצלחה רבה בדרכן החדשה."

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן