תוכנית יוקרתית להסבת אקדמאיים להוראה ברמלה

צעד קטן לכיתה – צעד גדול לדור העתיד 

השבוע התקיים מפגש חשיפה מרגש לתוכנית היוקרתית להסבת אקדמאיים להוראה, שנערך בשיתוף פעולה בין מרכז הזדמנות, אגף החינוך והמרכז האקדמי לוינסקי ווינגייט. המפגש הציג את היתרונות הרבים שמציעה התוכנית לאקדמיים בעיר רמלה וסביבתה.

במסגרת התוכנית, משתתפים יוכלו ליהנות ממגוון יתרונות כמו לימודים היברידיים המתקיימים בתוך העיר, מלגות למימון הלימודים, מעטפת מקצועית ואישית תומכת, וכמובן עבודה בבתי הספר בעיר לאחר ההסבה. “זוהי הזדמנות ייחודית לאקדמאיים בעיר רמלה וסביבתה להתחיל קריירה חדשה בתחום ההוראה, תוך קבלת כלים מקצועיים ותמיכה מלאה לאורך כל הדרך,” אמרה מנהלת מרכז הזדמנות, שני ניאזוב.

התוכנית נועדה למשוך ולהכשיר אנשי מקצוע איכותיים שיתרמו לחינוך הדור הבא של רמלה. “צעד קטן לכיתה – צעד גדול לדור העתיד,” הוא לא רק סיסמה אלא מציאות שמתממשת בזכות התוכנית הייחודית הזו.

כעת, עם פתיחת ההרשמה לתוכנית, נותרו מקומות אחרונים להצטרף למיזם המשמעותי הזה. כל מי שמעוניין להשתתף מוזמן למהר ולהירשם כדי לא לפספס את ההזדמנות לקחת חלק בתוכנית יוקרתית שתשפיע על עתיד החינוך בעיר.

תוכנית זו מהווה חלק ממאמצי העירייה לשפר ולחזק את מערכת החינוך המקומית, ולהעניק לתושבי רמלה אפשרויות מקצועיות חדשות ומרתקות. “אנו מזמינים את כל האקדמאיים שמחפשים לשנות כיוון ולתרום לחינוך הילדים שלנו להצטרף לתוכנית ולהיות חלק מהשינוי,” סיכמה מנהלת אגף החינוך, מיכל חדאד.

אל תפספסו את ההזדמנות לקחת חלק בתוכנית שמטרתה לשפר את מערכת החינוך ברמלה ולהשפיע באופן חיובי על דור העתיד של העיר. מידע נוסף מופיע באתר העירייה.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן