תוכנית הממשלה לשיקום יישובי העוטף יוצאת לדרך; קבוצת טלאור כראדי זכתה במכרז לביצוע הריסות הבתים 

מנכ”ל הקבוצה, ליאור כראדי: “להיות חלק מפרויקט שיקום כל כך  משמעותי וטעון רגשית מרגיש עבורי כמו שליחות”

קבוצת טלאור כראדי זכתה במכרז לביצוע הריסות הבתים ביישובי העוטף

ביום שלישי ה- 4.6 תחל הקבוצה בפרויקט ההריסה, כשבשלב הראשון ייהרסו 11 בתים בקיבוץ בארי. על הבתים שייהרסו ראשונים הוחלט בתיאום עם אנשי הקיבוץ ועבודות ההריסה צפויות להימשך עד שבועיים.

לאחר קיבוץ בארי תמשיך הקבוצה להריסות המבנים בקיבוץ רעים. מנכ”ל קבוצת טלאור כראדי: “הריסת הבתים היא עם כל הצער חלק מתהליך השיקום של הקיבוץ וכולי תקווה שבארי וכל יישובי העוטף שנפגעו יחזרו לצמוח מחדש”

תוכנית הממשלה לשיקום יישובי העוטף בעקבות השבת השחורה יוצאת לדרך: קבוצת טלאור כראדי, המתמחה בין היתר בהריסת מבנים, זכתה במכרז של חברת עמיגור מטעם משרד הביטחון להריסת מבנים ביישובי העוטף ותנהל את כל הריסות המבנים שנפגעו ב-7/10.

השלב הראשון של הריסות המבנים יחל ביום שלישי הבא 4.6 בקיבוץ בארי ובמסגרתו ייהרסו 11 בתים המפוזרים ברחבי הקיבוץ. על פי הערכות המקצועיות של החברה, הפעימה הראשונה בקיבוץ בארי תימשך עד כשבועיים מיום תחילת עבודות ההריסה. לאחר מכן תמשיך החברה להריסת עוד כ-110 בתים בקיבוץ בארי, בהתאם ללוחות זמנים שייקבעו יחד עם הנהלת הקיבוץ.

על המבנים שייהרסו בשלב הראשון סיכמה קבוצת טלאור כראדי מול תושבי בארי ותוך התחשבות מרבית בהם.  כמו כן סוכם איתם על 110 הבתים הנוספים בבארי שייהרסו בשלב השני של הפרויקט.

אופן ההריסה הותאם לתנאי השטח על מנת לא לפגוע בשבילים ושטחים ירוקים בקיבוץ”, הסביר מנהל הפרויקט מטעם קבוצת טלאור כראדי, אלכס בראייב. “יש תוכנית עבודה מסודרת ומתואמת עם כל הנוגעים בדבר על מנת לבצע את עבודות ההריסה לשיקום בצורה הבטוחה ביותר תוך שמירה על הקיבוץ. מאחר וכלי הריסה כבדים איתם נהוג להרוס מבנים לא מתאימים להריסת בתים בתוך מתחם בנוי כמו בקיבוץ, ההריסה תתבצע על ידי כלים קטנים שהותאמו לשטח בו נעבוד. כמו כן משאיות פסולת הבנייה יוצבו בשטח שמחוץ לרחובות הקיבוץ”.

מנכ”ל קבוצת טלאור כראדי, ליאור כראדי:

“בעוד כשלושה שבועות תחל הקבוצה בהריסת בתים בקיבוץ רעים ובמקביל נמשיך אל השלב השני בביצוע ההריסות בבארי שבמסגרתו ייהרסו 110 בתים נוספים. אנחנו למעשה יריית הפתיחה של תוכנית החומש של מנהלת התקומה לשיקום ופיתוח עוטף עזה שגובשה בעקבות ה 7/10. להיות חלק מפרויקט שיקום כל כך  משמעותי וטעון רגשית מרגיש עבורי כמו שליחות. הריסת הבתים היא עם כל הצער חלק מהתהליך השיקום של הקיבוץ וכולי תקווה שבארי וכל יישובי העוטף שנפגעו יחזרו לפרוח ולחיות בביטחון. אנחנו נעשה הכל כדי לבצע את הפרויקט בשיתוף תושבי הקיבוצים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: קבוצת טלאור כראדי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן