תוכנית גשר לאקדמיה של קרן אלעזרא לזולת וקרן אייסף מסכמת שנה באשקלון

“מאפשרים לבני הנוער להאמין בעצמם”: “במיוחד בשנה מורכבת שכזו, התכנית מאפשרת לבני הנוער להאמין בעצמם ולחשוב על עתיד ורוד יותר” אמרה מנכ”לית קרן אייסף גלית כספי כהן 

התוכנית מסייעת לשיפור הישגים לבגרות ומעודדת השתלבות באקדמיה בעתיד; מפגש הסיום של התכנית מיסודה של קרן אייסף, קרן אלעזרא לזולת וארגון פר”ח, נערך בהשתתפות סטודנטים ותלמידי מקיף ב’ באשקלון.

כחלק מהפעילות שמתקיימת זו הפעם השביעית בעיר, סטודנטים ממוסדות אקדמיים בדרום מלווים תלמידים לאורך השנה והופכים עבורם למודל חיקוי.

 

השבוע נערך טקס לסיכום שנת הפעילות של תכנית “גשר לאקדמיה” המשותפת לקרן אייסף, קרן אלעזרא לזולת וארגון פר”ח. במהלך האירוע סוכמה שנת הפעילות האחרונה יחד עם הסטודנטים והתלמידים של תיכון מקיף ב’ בעיר, הוענקו פרסי הצטיינות והתקיימה פעילות חווייתית.

 

מנכלית קרן אלעזרא לזולת, מרגלית ברכה אלעזרא אמרה, “מעבר ללמידה, התלמידים זוכים לליווי אישי של הסטודנטים מקרן אייסף המשמשים להם כאחים בוגרים. זה הפך להיבט משמעותי במיוחד לאור מה שהתלמידים, וכולנו, עוברים מאז פרוץ המלחמה. שנה אחר שנה, התכנית מוכיחה שבזכות הקשר האישי שנוצר, התלמידים עושים מאמץ מיוחד ומשפרים את הישגיהם בלימודים.”

מנכלית קרן אייסף, גלית כספי כהן הוסיפה ואמרה, “במיוחד בשנה מורכבת שכזו, התכנית והליווי החשוב של הסטודנטים הבוגרים, מאפשרים לבני הנוער להאמין בעצמם ולחשוב על עתיד אחר, ורוד יותר. ”

 

במסגרת תכנית “גשר לאקדמיה”, נפגשים סטודנטים של קרן אייסף בקביעות עם תלמידים במסגרת של חונכות אישית-לימודית – עזרה בשיעורים, הקניית שיטות  למידה, הכנה לבגרות בכל המקצועות וכיוב’ כמו גם פעילות חברתית שמייצרת העצמה, סיור באוניברסיטה, דיונים בנושאים חברתיים הנוגעים לחיי הנוער ואף שילוב בני הנוער בעשייה חברתית ובהתנדבות. הסטודנטים הופכים עבורם למודל של הצלחה דרך קרבה תרבותית הקיימת בין הצדדים, הבנת הקשיים שחווים תלמידי התיכון והיכרות עם עולמם. חלק מהסטודנטים גדלו בעצמם באשקלון והיו חלק ממערכת החינוך בעיר.

 

אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, פועלת מזה 47 שנים לקידום מצוינות וצמצום פערים חברתיים בישראל, באמצעות פיתוח מנהיגות ומלגות סיוע לצעירים מבטיחים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית, במיטב המוסדות האקדמיים בישראל, מתואר ראשון ועד פוסט דוקטורט.

צעירים אלה הם הראשונים במשפחותיהם הפונים להשכלה גבוהה, שהצליחו לפרוץ תקרות זכוכית, הגיעו לאקדמיה ולאחר מכן השתלבו במשרות בכירות בכל ענפי המשק.

מאז 1977 מייסדי הקרן, אדמונד י. ולילי ספרא ז”ל ונינה אבידר ווינר בשיתוף עם המוסדות האקדמיים ותורמי ושותפי קרן אייסף בארץ ובחו”ל, תרמו רבות למען עתידם של צעירי הפריפריה והחברה הישראלית.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: קרן אייסף לחינוך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן