תגבור מערך הניקיון: עיריית אשדוד נערכת לחגי תשרי

עיריית אשדוד, החלה בהיערכות מקיפה לקראת חגי תשרי, עם דגש על הכנה מקדימה והתארגנות מתמשכת במהלך החגים עצמם.

עיריית אשדוד, החלה בהיערכות מקיפה לקראת חגי תשרי, עם דגש על הכנה מקדימה והתארגנות מתמשכת במהלך החגים עצמם. התוכנית, המחולקת לשני חלקים עיקריים, נועדה לתת מענה לצרכי התושבים במישור הניקיון והשירותים הציבוריים, תוך התמודדות עם אתגרי התקופה הנוכחית, לרבות המצב הביטחוני הבלתי יציב.

ד”ר יחיאל לסרי, ראש העיר: “עיריית אשדוד -פועלת במלוא המרץ להבטיח שהעיר תהיה ערוכה ומוכנה לקראת חגי תשרי. שיתוף הפעולה עם התושבים מאפשר לנו לשמור על העיר נקייה, מסודרת ומוכנה להעניק את השירותים הטובים ביותר גם בתקופות מאתגרות אלו”.

לקראת ימי החג הארוכים שיחלו השנה ביום רביעי ויימשכו עד יום ראשון, העירייה מתכננת תגבור משמעותי של מערך הניקיון. הדגש הוא על שמירה על עיר נקייה ומסודרת, כדי להבטיח שירותים ציבוריים תקינים לאורך כל ימי החג, גם בראש השנה וגם במהלך חג הסוכות.

שלמה רוטנברג- ראש מנהל תפעול: תוכנית העבודה הכוללת – טיפול בעצים וגיזום במרחבים ציבוריים, ניקוי רחובות, אזורים ציבוריים וחופים, חידוש צביעה במרחבים ציבוריים, טיפול ותחזוקת פארקים לפני ובמהלך החג, והיערכות לפינוי אשפה מוגבר במהלך החגים, כל זאת במטרה להבטיח מרחב ציבורי נקי ומסודר לאורך כל ימי החג.
השנה, חגי תשרי מלווים בתחושת מתיחות בשל המצב הביטחוני הלא יציב והמלחמה הנמשכת. התושבים מתבקשים להיערך לחגים תוך התחשבות באי-הוודאות הקיימת, אך העירייה מבטיחה כי על אף האתגרים, תספק מענה מיטבי לצרכים העירוניים.

ביטחון, פנאי ותיירות בחול המועד סוכות במהלך חול המועד סוכות, יינתן דגש על הסדרי חנייה, פעילויות בפארקים ומענה לאירועים תיירותיים המתקיימים בעיר. תכנון מדוקדק יאפשר לתושבים ולמבקרים ליהנות מחוויות החג בצורה מסודרת ובטוחה.

עיריית אשדוד ממשיכה לפעול במלוא המרץ על מנת להבטיח שהעיר תהיה ערוכה ומוכנה לקראת חגי תשרי, תוך שמירה על שירותים עירוניים ברמה הגבוהה ביותר, גם בתקופות מאתגרות אלו.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן