שר פיטנס סוגרת את כל הסניפים – ממחר בבוקר

בהודעה ששלחה ללקוחותיה הערב כתבה: “לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים לצערי אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים״.

שר פיטנס סוגרת את כל הסניפים החל ממחר בבוקר.

בהודעה ששלחה ללקוחותיה הערב כתבה: “לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים לצערי אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים״. עוד ציינה כי כל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא: “המוקד הטלפוני פועל כרגיל וניתן לקבל מענה החל ממחר בשעה 9:00 עד 16:00. אוהבת ושולחות חיבוק חזק, שר”.

כידוע, החברה המפעילה מתחמי כושר גדולים לנשים בלבד, נקלעה לחובות של כ-24 מיליון שקל – פנתה לבית המשפט המחוזי בחיפה בבקשה להוצאת צו עיכוב הליכים וכן בקשה להסדר חוב לנושיה.

בית המשפט נענה לבקשה והוציא צו עיכוב הליכים, כאשר הדיון נקבע ל-15 במרץ. שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, בטינה טאובר העניקה לחברה צו זמני שמורה על איסור של שינוי בנכסים וזכויות החברה או על נקיטת הליכים נגדה.

הבוקר, באוירת יום האישה הבינלאומי כתבה שר סנדה בפייסבוק: “כוחה של אישה: בזמן הלידה, כשהאישה יוצרת חיים היא חווה כאב עצום שלא ניתן לתאר. רגע אחרי, היא מוצפת באושר עילאי אינסופי. מתוך כל כאב, גדול ככל שיהיה, אנחנו הנשים, צומחות. כוחה של אישה הוא כזה – שדווקא ברגעים הקשים, שהיא מרגישה שהיא נופלת לתור בור רגע לפני שהיא פוגעת באדמה- היא פתאום פורשת כנפיים ועפה – גבוה ככל האפשר. כי להיות אישה זה לדעת שאת חזקה, גם ברגעים שאת הכי חלשה – שם הכוח האמיתי נמצא. הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו 🙏🏻 יום האישה שמח לכל הנשים המדהימות שמאירות את חיי”.

בתוך כך, ב-20.3 צפויה שר לקיים הרצאה בבית ציוני אמריקה. “מרוב שיש לי כ״כ הרבה מה לומר ומה לספר – נגמרו לי המילים.. אז אני אשמור את הכל לערב המטורף הזה שלנו יחד!”, כתבה ברשומה שפרסמה בסוף חודש ינואר. “אחרי שנתיים וחצי של שתיקה, אני חוזרת לבמות והסיפור קיבל תפנית בעלילה… אני מתרגשת במיוחד כי אנחנו הולכים לעבור חוויה על חושית ביחד – וההרצאה הזאת הולכת לשנות את חייכם “.

צילום: יח"צ (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן