שר המדע ממשיך לסייע לעיר המדע: 100 אלף שקלים יוקצו לפתיחת קבוצת מנהיגות בעירונוער

רחמים אקוניס מתן

סיוע תקציבי בסך 100 אלף שקלים הושג לאחרונה על ידי סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל ומנהל מחלקת הנוער, אבי יוספי, במסגרת תכנית “סל מדע” של משרד המדע והטכנולוגיה. לכשיתקבל יושקע התקציב בפתיחת קבוצת מנהיגות חדשה בבית הספר למנהיגות נוער ב”עירונוער” בשיתוף עמותת “יוניסטרים” לקידום ולפיתוח מנהיגי העתיד של ישראל.

“בביקורי בעיר רחובות, עם כניסתי לתפקיד, אמרתי שאפעל להנגיש את המדע והטכנולוגיה לכל אזרחי ישראל”, אמר השר אופיר אקוניס, “הפעילות הזו היא ביטוי מובהק לקיום מדיניות זו. חובתנו היא לבצר את עתידה של ישראל כמעצמת היי טק וחדשנות, על ידי טיפוח הדור הבא ואין מתאימה מעיר המדע, רחובות ולעשות זאת”.

עו”ד מתן דיל הוסיף: “הזכייה שלנו ב-‘קול הקורא’ מאפשרת לנו להרחיב את פעילותו של בית הספר לאפיקים נוספים, ולבני הנוער המקומיים לקחת חלק בקבוצת מנהיגות חדשה וייחודית בשיתוף עם אחת מהעמותות המובילות בישראל בתחום זה, ‘יוניסטרים’. אני מודה לשר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, ובטוח שזוהי רק הסנונית הראשונה וממנה נצמח ונוביל יחד פרויקטים נוספים עבור דור העתיד שלנו”.

הקבוצה שתיפתח בשנה הבאה מיועדת לנערים ולנערות בכיתות ח’-י’, אשר יעברו במסגרתה הכשרה של יזמות ומנהיגות, ילמדו תכנים של מבוא למנהל עסקים, יזמות חברתית, מנהיגות ואחריות חברתית. בהמשך, תעבור הקבוצה תהליך להקמת מיזם עסקי לרבות פיתוח וקידום מיזם עד לאירוע השיא שבו יוצג המיזם במסגרת תחרות ארצית של יזמים צעירים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן