שר הביטחון גלנט בגבול עזה: ״הטנק שייצא מהקרב ברפיח יכול להגיע עד הליטני”

שר הביטחון גלנט בגבול עזה: ״הטנק שייצא מהקרב ברפיח יכול להגיע עד הליטני – מכים את חיזבאללה מכות קשות בכל יום, נגיע למוכנות מלאה ולעמדת כוח לכל פעולה או הסדר״

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום לשטחי הכינוס בעוטף עזה, ופגש את אנשי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בראשות האלוף מישל ינקו, הפועלים בשטח עבור רענון הלוחמים ותיקון הרק״מים והכלים ההנדסיים.

 

 

שר הביטחון הביע את הערכתו בפני החיילות והחיילים, בסדיר ובמילואים, המבצעים את משימותיהם באוגדות המתמרנות ובשטחי הכינוס. השר גלנט עמד על מוכנות אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה לכל התפתחות אפשרית במערכה.

 

 

שר הביטחון גלנט אמר לחיילים והחיילות:

“היכולת המבצעית והיכולת הלוגיסטית הן שמאפשרות לנו להגיע ולממש את מטרות המלחמה, ואנחנו ברצועת עזה הולכים ומתקרבים לנושא הזה. חמאס שחוק, נמצא במצב קשה ואנחנו נגיע למטרות שלנו מתוך עמדה חזקה מאוד והעניין הזה הולך ומתקרב״.

 

״הטנק שנמצא כאן ואתם מטפלים בו אחרי שהוא יוצא מהקרב, יודע להגיע עד הליטני, ואנחנו את המהלך הזה בלבנון נחושים לעשות אם יהיה צורך. אנחנו מכים את חיזבאללה כל יום מכות קשות מאוד ואנחנו גם נגיע למצב של מוכנות מלאה לעשות כל פעולה שנידרש בלבנון, או להגיע להסדרה מעמדה של כוח. אנחנו מעדיפים הסדרה, אבל אם המציאות תכפה עלינו אנחנו נדע להילחם״.

 

״אני נמצא כאן כדי להביע הערכה למאמץ הלוגיסטי, והמערכת הלוגיסטית נותנת תנאים טובים מאוד, על מנת שהכוחות יוכלו לבצע את המשימות שלהם. המערכת הלוגיסטית בראייתי, קודם כל, עומדת באתגר מה-7 לחודש בתהליך של טיפול בנפגעים, יצירת התנאים לגיוס, לשילוח האנשים לציוד שלהם וזאת פונקציה של היערכות מראש ותגובה נכונה של האנשים. אני בודק את שלושת המאמצים המרכזיים – גם האספקה, גם האחזקה וכמובן הרפואה, אני חושב שהדברים הם מאוד מאוד מובהקים מה-7 לחודש עד היום״.

 

״אני רוצה להביע את הערכתי וגם להבהיר לכם ודרככם לחיילים שלכם – שגם כאשר יש קולות של ביקורת, שחלקה היא ביקורת לא לגיטימית, על פעולה של צה”ל ושל כוחות ביטחון אחרים, הדבר הזה איננו משקף את הרוב המוחלט של הציבור ושל ההנהגה, אלא שוליים קיקיוניים וצעקניים שמנסים לייצר מהעניין הזה רווחים שאינם קשורים למלחמה. ולכן, צריך לדעת להתעלם מרעשי הרקע ולשמוע את התווים האמיתיים. תודה והערכה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: וידאו - שחר יורמן משהב"ט | סטילס - אריאל חרמוני משהב"ט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן