שרון מרק חברת המועצה מאשדוד פורשת מהחיים הפוליטים

“תודה על כל אחד ואחת שהיו שותפים לדרך. לא סיימתי את השליחות הציבורית שלי, אני מאמינה בדרך ואשוב בעת המתאימה.”

חברת המועצה שרון מרק מודיעה על פרישה מהפוליטיקה העירונית כחודש לפני הבחירות שנקבעו ליום 27 בפברואר 2024.

“הודעתי על פרישה בגלל המלחמה. לא יכולה להכיל פוליטיקה ומלחמה יחד, כשהילדים שלנו נלחמים.”

עוד אמרה שרון, כי לדעתה הבחירות צריכות להידחות עד לאחר המלחמה.

בדף הפייסבוק שלה כתבה:

“לַכֹּל זְמָן וְעֵת, לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם.
זהו סיכום ביניים למסע שתחילתו דאגה לעתידה של עירנו האהובה…
אחרי חמש שנים במועצת העיר בה מילאתי את תפקיד סגנית ראש עיר הראשונה; הממונה על החינוך; התעשייה והתעסוקה; הסביבה והקיימות, ושורה של השגים ציבוריים ואישיים – האחרון בהם זכייה באות אשת הסביבה של ישראל – פרצה המלחמה אשר טילטלה את עולמי, עולמנו.
כבר באותה שבת ארורה התגייסתי לחמ״לים וליוזמות אזרחיות והשקעתי את כל זמני למען החיילים, משפחות המילואים בעורף, לגיוס תרומות ומשאבים, לחקלאות הישראלית.
כעת, אני מבקשת להקדיש את הזמן כולו לטובת שיקום, בנייה וחיזוק האמון הפנימי בחברה הישראלית, לחיבורים ולאחדות, לצמצום הפערים שהועמקו עוד יותר ולאתגרי החינוך והשלכותיהם הקשות הבאות לפתחנו. הקהילה הקרובה זקוקה לי ואני מבקשת לענות לקריאתה. כעת העת גם לדאוג למשפחתי, לבנותיי הצעירות אשר לימודיהן נפגעו בחודשים האחרונים, לבני החייל שבמסלול קצונה קרבי, וליעדים החדשים שהצבתי לעצמי.
וזו נקודת המוצא שלי לדברים הבאים. החלטתי שלא להתמודד בבחירות המוניציפליות הצפויות להערך בסוף פברואר. לתושבי אשדוד מגיע 130% מזמני כמו גם לקמפיין ולמטה הבחירות, ולא פחות מזה. מכאן, אני רוצה להודות לברק סרי ולאחל הצלחה גדולה לחבריי לרשימה ולצוות המטה הכי טוב בעיר. זכיתי להכיר חבורת אנשים עם אנרגיות ומטרה משותפת וחשובה לטובת העיר שלנו. אין לי ספק שיצליחו להביא למימוש השינוי הנדרש.
תודה לחברים שלי במועצת העיר, שליחי ושליחות ציבור נאמנים, שאינם מקבלים שכר, ומשקיעים אינסוף שעות בעיר הנותנים מענים לבעיות הפרט והציבוריות. תודה לתושבים ולתושבות שפגשתי לאורך המסע שלי, לפעילים, לאקטיביסטים. היה לי לעונג ולזכות לפעול למענכם ובעיקר למען עתיד ילדי וילדות אשדוד.
תודה על כל אחד ואחת שהיו שותפים לדרך.
לא סיימתי את השליחות הציבורית שלי,
אני מאמינה בדרך ואשוב בעת המתאימה.
כולי תקווה שהטוב ייתגבר ויגבר.
ושיבואו ימים טובים על כל ישראל.
עֵת לַחֲבוֹק, וְעֵת לִרְחֹק מֵחַבֵּק.
כמו תמיד,
אני כאן למענכם בכל דבר,
שרון”

נזכיר, כי בבחירות 2018 ייסדה שרון את תנועת “הלביאות” של חברותיה נשים והצליחה לקבל מתושבי ותושבות אשדוד שני מנדטים במועצת העיר.

בתחילה, מונתה כסגניתו של ראש העיר, ד”ר יחיאל לסרי והחזיקה בתיק החינוך לגיל הרך ואף קידמה נושאים שקשורים במסחר מקוון ובאיכות הסביבה.  בהמשך הקדנציה פרשה מהקואליציה והפכה לאופוזיציונרית לוחמת.

עם תחילת המירוץ לבחירות הנוכחיות שהיו אמורות להתקיים ביום 31 באוקטובר 2023 היא הצטרפה למחנה של ברק סרי.  כזכור, שרון מרק היא אשת חינוך ובעלת דוקטורט באיכות הסביבה והבטיחה להוביל נושאים הקרובים לליבה.

השבוע, הודיעה על פרישה מהמירוץ הפוליטי בכדי להקדיש את זמנה לדאגה לבנה החייל ולבנותיה הצעירות שלימודיהן נפגעו במהלך תקופת המלחמה בחודשים האחרונים. מרק שמעורבת רבות בעשייה העירונית מתכוונת לעזור בשיקום, בנייה וחיזוק האמון בחברה הישראלית.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: טל בדראק, מדף הפייסבוק של שרון מרק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן