שקט ובטוח בלילות חודש הרמדאן בלוד

עיריית לוד שכרה 4 אופנועים נוספים עם יוצאי יחידות מיוחדות לכל חודש הרמדאן בעלות של 250,000 אשר שמסיירים בכל העיר לשמירה על הסדר והביטחון

ראש העיר לוד והמשטרה דאגו להשיב את השקט והביטחון בלילות חודש הרמדאן

בלילות הראשונים של חודש הרמדאן, נשמעו פיצוצי נפצים, זיקוקין וירי החל משעות הערב המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות, אשר גרמו למטרד ולבהלה קשה.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו אשר קיבל באופן אישי מאות פניות מתושבים מודאגים הסובלים מחרדה בעת ימי המלחמה ואף סובלים מאי-שקט של בני ביתם בעת שעות הלילה והשינה בשל הפיצוצים החזקים והרבים, עמל למול משטרת ישראל והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, להחזיר את המשילות ולעצור את פורעי החוק והסדר בלוד, תוך הבטחה להשבת השקט והביטחון האישי בעיר.

בפוסט שפרסם בפייסבוק האישי שלו תקף רביבו את מפעילי הנפצים והזיקוקין:

“נמאס כבר! תתחשבו בשכנים שלכם! יש לי אחריות על עיר שלמה של יהודים וערבים שרק רוצים שקט”.  לאחר יממה שיתף ראש העיר את התושבים בכך שקיבל 13 פניות עם מידע על מפיצים ומפציצים שהועברו להמשך טיפול. “זו כוחה של נחישות ושילוב ידיים בין המשטרה והעירייה”, כתב בפוסט נוסף שפרסם. “בעקבות הפוסט הקודם שלי המשטרה פשטה על מתחמים ועצרה את העבריינים”.

בנוסף לכך עדכן ראש העיר, כי לצד אופנועי השיטור העירוני, העירייה שכרה 4 אופנועים נוספים עם יוצאי יחידות מיוחדות לכל חודש הרמדאן בעלות של 250,000 אשר שמסיירים בכל העיר לשמירה על הסדר והביטחון.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן