שני מקרי תקיפה חמורים בתחבורה הציבורית בירושלים

מדובר בעליית מדרגה במקרי האלימות כלפי נהגי אוטובוס בעיר ובאלימות בכלל.
משטרה

נערים ריססו נהג אוטובוס בגז מדמיע ואבנים הושלכו על אוטובוס אחר. הנהגים פונו לטיפול רפואי ונגרם נזק לאוטובוס.

איגוד התחבורה בכוח לעובדים: “הכתובת על הקיר. ללא אימוץ המלצותינו לטיפול בנגע האלימות- רצח נהג או נוסע הוא רק שאלה של זמן”.

שני אירועי אלימות בתחבורה הציבורית בירושלים התרחשו הלילה (ראשון, 7.1.24) האירוע הראשון התרחש בקו 31 של חברת סופרבוס ברמות, עלו בתחנה הראשונה כ-40 נערים שטענו כי האוטובוס יצא באיחור. הנערים האשימו את הנהג, קיללו אותו, ריססו את הנהג בגז מדמיע ונמלטו. המשטרה הגיעה למקום והנהג הועבר לטיפול רפואי.

באירוע השני בקו 72 של חברת סופרבוס, ברחוב רקאנטי ברמות, הושלכו אבנים על האוטובוס. לנהג ולנוסעים שלום . השמשה הקדמית של האוטובוס ומראת הנהג נופצו.

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: “מדובר בעליית מדרגה במקרי האלימות בעיר. בשבועות האחרונות התחלנו במאמץ משותף עם משרד התחבורה, העיריה ומשטרת ירושלים בטיפול בנגע האלימות אוטובוסים בעיר. אנחנו מברכים על הנכונות והמאמצים הכנים, אבל נכון להיום נמנעים נהגים רבים מהגשת תלונות מחשש לסגירת התיקים. נדרש טיפול מהיר וחריף בתוקפים. וחשוב לא פחות חיזוק ידיה של המשטרה בדמות הכרה בעובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה ותעופה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: ארכיון דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן