שני אירועי נזק במזיד לכלי רכב בירושלים – נעצרו חשודים

המשטרה שללה את החשד כי מדובר במעשים שבוצעו על רקע פשעי שינאה

בשני מקרים שונים במהלך אמש והבוקר, איתרו שוטרי מחוז ירושלים בתוך זמן קצר חשודים שגרמו נזק במזיד לכלי רכב בירושלים:

 

הבוקר נעצר לחקירה תייר בן 72 מארה״ב בחשד שגרם נזק במזיד לרכבים בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה בירושלים.

אמש בשעות הערב אותר בן 10 עם צרכים מיוחדים שהצית רכבים בשכונת שייח׳ ג׳ראח ודיווח אודותיו הועבר לגורמי הרווחה. בשני המקרים נשלל חשד לפשעי שנאה.

הבוקר התקבל במוקד 100 במחוז ירושלים במשטרה, דיווח מאדם שזיהה כי נגרם נזק לרכבו שחנה בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה בירושלים.

למקום הוזעקו שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, שהבחינו בנזק שנגרם למראות ולשמשות של שלושה רכבים שחנו במקום.

בשחזור ממצלמות האבטחה שביצעו תצפיתני מבט 2000 (מרכז השליטה הויזנטי במרחב דוד), הם הבחינו בחשוד מבוגר שהתהלך בסמוך לשער החדש כשהוא לבוש בגדים לבנים, כשבשלב מסוים הוא גורם נזק לרכבים במזיד באמצעות בלוק ואבנים, גורם נזק לשער חשמלי במקום ובהמשך הפיל לקרקע קטנוע חונה.

בפעילות מהירה ומקצועית, תצפיתני מרחב דוד במבט 2000, הצליחו לאתר את החשוד מתהלך באזור רחוב סולטן סולימאן הסמוך, והכווינו למקום את שוטרי תחנת שלם.

השוטרים זיהו את החשוד מתהלך ברחוב ועצרו אותו לחקירה שנפתחה במרחב דוד של מחוז ירושלים. מבירור פרטיו עולה כי מדובר בנתין זר, תייר (נוצרי) בן 72. בהתאם למצבו הרפואי-נפשי של החשוד, יוחלט על המשך הטיפול המשטרתי בו במסגרת החקירה.

במקרה אחר שהתרחש אמש בשעות ערב, התקבל דיווח במשטרה על שריפת שתי משאיות ורכב פרטי נוסף בשכונת שייח׳ ג׳ראח בירושלים. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים שהוזעקו למקום הבחינו בשלושת הרכבים השייכים לתושבי השכונה, שחלקם נשרפו כליל.

מפעולות חקירה משטרתיות ראשונית בזירה, עלה החשד להצתה מכוונת של כלי הרכב ונפתחה חקירה בתחנת שלם. לאחר איסוף ממצאים וראיות, התברר כי החשוד בהצתת הרכב הוא ילד בן 10 (מוסלמי, תושב השכונה) עם מוגבלות/צרכים מיוחדים.
בהתאם הוא הובא לתחנת המשטרה שלם בליווי אביו, והועבר דיווח מתאים בנושא לגורמי הרווחה לצורך המשך הטיפול באפיקים המתאימים.

במשטרה מציינים כי בשני המקרים, המתלוננים חשבו תחילה וציינו בפני השוטרים כי מדובר לדעתם בפשעי שנאה שבוצעו. ואולם כאמור איתור מהיר של המעורבים על-ידי שוטרי מחוז ירושלים, בירור זהותם, ופעולות החקירה הראשוניות שבוצעו – שללו לחלוטין את האפשרות הזו. חקירת המקרים במשטרה נמשכת.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

תמונות מהמעשה שהתרחש הבוקר באזור השער החדש בירושלים והנזקים שגרם החשוד לרכבים.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן