שני אחים תושבי ראשל”צ נאשמים בתקיפה ודקירות על רקע רומנטי

כתב אישום נגד סיום דבב וביניאם דבב, אחים תושבי ראשל”צ שתקפו ודקרו את בן זוגה החדש של מי שהיתה חברתו של סיום, ביציאה מבר בראשל”צ בחודש שעבר.
סכין שאטרסטוק2

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד סיום דבב וביניאם דבב, אחים תושבי ראשל”צ שתקפו ודקרו את בן זוגה החדש של מי שהיתה חברתו של סיום, ביציאה מבר בראשל”צ בחודש שעבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד אסף חרלופסקי מפרקליטות מחוז מרכז, בת זוגו לשעבר של סיום היתה מצויה במערכת יחסים חדשה, שלא לרוחו. לפני כשבועיים, בתאריך 30.8.24, הגיע הזוג לבלות בבר “בלק פנתר” בראשון לציון, לשם הגיעו גם שני האחים. כשיצא הזוג מן הבר, יצאו אחריו גם שני האחים, כשכל אחד מהם מצויד בסכין. הם ניגשו לבן הזוג, אמרו לו כי ברצונם לשוחח עימו והורו לו להתלוות אליהם. הנאשמים ובן הזוג צעדו לעבר סמטה בסמוך לבר, שם הצמידו את בן הזוג לקיר, איימו עליו בהצמדת סכין לגרונו וחסמו את דרכו מלברוח. אז החלו לדקור את בן הזוג, 9 דקירות, בכל חלקי גופו. בשלב מסוים, נפצע סיום בעצמו מן הסכין, ואז הצליח בן הזוג לברוח מן הסמטה עד שהתמוטט על הכביש הסמוך ואילו שני האחים עזבו את המקום. הוא פונה ע”י אמבולנס שהוזעק ע”י עוברי אורח, ונזקק לניתוח.

שני האחים נאשמים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא והחזקת סכין שלא כדין.

במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד שני הנאשמים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן