שנה 11 ברציפות: פרטנר זכתה בציון הגבוה ביותר בדירוג מעלה ESG לאחריות תאגידית

“רטנר של היום היא חברה טובה יותר, הפועלת כל הזמן לשיפור בכל דבר שהיא עושה.” אמר אבי גבאי, מנכ”ל פרטנר

קבוצת התקשורת פרטנר זכתה, זו השנה ה-11 ברציפות, בציון הגבוה ביותר, פלטינה+, בדירוג ‘מעלה ESG’ לאחריות תאגידית, באירוע חגיגי שנערך בבורסה לניירות ערך בת”א, במעמד נגיד בנק ישראל פרופ’ אמיר ירון.

ארגון ‘מעלה’ בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק.

הזכייה בדירוג הגבוה ביותר משקפת בין היתר את ההירתמות וההתנדבות של אלפי עובדי החברה לעשייה קהילתית משמעותית, שהתעצמה מאז ה-7 באוקטובר, עם נתינה למען כוחות הבטחון, חיילי צה”ל, משפחות החטופים והתושבים המפונים – למען מדינת ישראל.

בפרטנר מסרו כי החברה זכתה בדירוג גבוה “בזכות יצירת חברה מגוונת שמשקפת את כלל הגוונים בחברה הישראלית, בזכות האתיקה הארגונית של החברה, הפעילות להוגנות ושקיפות ללקוחות, הערבות ההדדית פנימה בחברה ומול הספקים, הלקוחות והשותפים, בזכות ההתחשבות במשאבי הסביבה ובזכות היכולת לנהל את ההווה מתוך הסתכלות על העתיד”.

אבי גבאי, מנכ”ל פרטנר, מסר:

“הזכייה שלנו משקפת את הפנים היפות של פרטנר ואת ה-DNA הייחודי שלנו. פרטנר של היום היא חברה טובה יותר, הפועלת כל הזמן לשיפור בכל דבר שהיא עושה. כחברה ישראלית המשרתת מיליוני לקוחות ישראליים, היה זה טבעי עבורנו מיד עם תחילת המלחמה לשים את “ישראל לפני פרטנר” ואנו ממשיכים לעשות כך.”

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן