שלטי הכוונה חדשים במסלולי התיירות ברמלה

צעד נוסף לקידום התיירות בעיר

השבוע הותקנו שלטי הכוונה חדשים במסלולי התיירות השונים ברחבי רמלה. יוזמה זו מצטרפת להשקעה המתמשכת באתרי התיירות הרבים בעיר ומטרתה להנגיש ולשפר את חוויית התיירים והמקומיים כאחד.

 

שלטי ההכוונה החדשים הוצבו באתרים מרכזיים ובעיקרי המסלולים התיירותיים, במטרה להקל על ההתמצאות ולסייע למבקרים לגלות את האטרקציות הייחודיות שיש לרמלה להציע.

בין האתרים המודגשים על השלטים: בריכת הקשתות ההיסטורית, השוק המקומי התוסס, המגדל הלבן ועוד.

מנהל התיירות, רון פלד ציין כי בשבועות הקרובים יותקנו סה”כ 30 שלטים והתקנתם נעשית במסגרת שיתוף פעולה של עיריית רמלה, משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות עוד הוסיף רון כי כל שלט כולל בר-קוד ייעודי המפנה לאתר התיירות בו ניתן לקבל מידע נוסף על האתרים ומסלולי התיירות.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, הביע את שמחתו מהיוזמה החדשה ואמר:

“התקנת שלטי ההכוונה החדשים היא חלק מהמאמץ המתמשך שלנו לקדם את התיירות בעיר רמלה. אנו משקיעים רבות בפיתוח אתרי התיירות בעיר ומאמינים כי השלטים החדשים ימשכו יותר מבקרים ויתרמו להיכרות מעמיקה עם ההיסטוריה והתרבות העשירה של רמלה. אני מזמין את כולם לבוא ולגלות את כל מה שיש לעיר שלנו להציע.”

ההשקעה בתשתיות התיירות בעיר כוללת גם שיפוץ ושדרוג אתרים קיימים, פיתוח מסלולי תיירות חדשים ופעילויות קידום במטרה למשוך תיירים מכל רחבי הארץ והעולם.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן