שלוש מנהלות חדשות לבתי ספר יסודיים במודיעין

בשנת הלימודים הקרובה יחלו את תפקידן בבתי הספר היובל, אבני חן ויחד לאחר שנבחרו במכרז משרד החינוך

בשנת הלימודים הקרובה יחלו את תפקידן שלוש מנהלות חדשות בבתי הספר היסודיים – היובל, יחד ואבני חן, לאחר שנבחרו במכרז של משרד החינוך.

 

 

לבית הספר היובל מונתה שרית רושה גביזון למנהלת בית הספר, לאחר שהמנהלת רונית רביזדה שניהלה את בית הספר במשך שמונה שנים הודיעה על פרישתה.

שרית, תושבת העיר, בעלת תואר במדעי החברה וכן תואר בהוראה. בתפקידה האחרון שימשה בשלוש השנים האחרונות  כסגנית מנהלת בית הספר חופים ומחנכת . בנוסף, שרית היא מנחת קורס לקויות למידה בו ליוותה מורים לדרכי הוראה בכיתה הטרוגנית. לפני כן, הייתה מחנכת בבית הספר רעים בעיר בו הובילה את תחום היזמות והמנטורינג.

 

 

לבית הספר אבני חן מונתה לניהול בית הספר  נעמה ניסנבוים אשר תחליף את המנהלת עידית ניב שניהלה את בית הספר בשש השנים האחרונות והודיעה על פרישה.

נעמה, תושבת העיר, בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפסיכולוגיה ניהולית וכן תואר בחינוך. נעמה בעלת נסיון של למעלה מ 20 שנה בחינוך ובפדגוגיה ובחמש השנים האחרונות שימשה כסגנית מנהלת בית הספר יזמ”ה וכמחנכת כיתה. במסגרת תפקידה הייתה שותפה לקידום הפיתוח הפדגוגי בבית הספר, ניהול התקציב ותפעול שוטף של בית הספר, הטמעת תכנית לימודים ייחודית ורכזת קשרי הורים עם בית הספר.

 

 

לבית הספר יחד יסודי בשכונת הנביאים מונתה מיכל אלבז, אשר תיכנס לתפקידה כמנהלת בית הספר במקום המנהלת שרי תבור, שניהלה את בית הספר בשלוש השנים האחרונות והודיעה על סיום עבודה.

מיכל בעלת תואר בביולוגיה כולל תעודת הוראה בתחום זה ותואר שני בלקויות למידה. מיכל הייתה מורה לביולוגיה, מחנכת ומנהלת חטיבת הביניים בביה”ס העל יסודי יחד בתשע השנים האחרונות. לפני כן, שימשה כסגנית מנהל במדרשיית עמליה, תפקיד אשר כלל ריכוז פדגוגי, משמעת ובניית מערכת בית ספרית.

 

ראש מינהל חינוך בתיה שוכן-אורבוך בירכה על בחירתן של המנהלות החדשות והוסיפה: “אין לי ספק כי כל אחת תדע להוביל את בית הספר לעשייה משמעותית, הישגים וחינוך לערכים, כל אחת בדרכה הייחודית והיצירתית ובהתאם לחזון בתי הספר. זאת, תוך שיתוף פעולה עם הצוותים החינוכיים המסורים והמקצועיים וקהילות בתי הספר. המון בהצלחה בשנת הלימודים החדשה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן