שלושה תושבי ראשל”צ מואשמים בירי לעבר ביתו של אדם שלווה מהם כספים

יוגב מרציאנו, בן מודן ורון בכר מואשמים בגין עבירות של נשיאת נשק וירי באזור מגורים

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד יוגב מרציאנו (32), בן מודן (30) ורון בכר (31), תושבי ראשון לציון, בגין עבירות של נשיאת נשק וירי באזור מגורים לאחר שירו לעבר ביתו של אדם על רקע חוב כספי.  

נגד השלושה הוגש כתב אישום, לאחר שבחודש מאי האחרון בצעו ירי לעבר ביתו של אדם בגין חוב עבור הלוואה שניתנה לו ע”י מרציאנו. סכום ההלוואה עמד על 40,000 שקלים, אותם שילם הלווה בתשלומים חודשיים בגובה 2,500 שקל מדיי חודש. בחודש פברואר 2024 חדל החייב מלשלם את כספי ההלוואה, חרף דרישתו של מרציאנו להשבתו.

השלושה הצטיידו באקדח באמצעותו ביצעו מרציאנו ומודן ירי של 11 כדורים לעבר ביתו של החייב, כשבמהלך יציאתם, ירה מרציאנו פעם נוספת באקדח, לעבר רכב שחנה בחניון הבית. לאחר מכן נמלטו השלושה מן המקום ברכב בו נהג בכר.

 בגין השלושה הוגש כתב אישום בגין עבירות של נשיאת נשק ותחמושת, ירי באזור מגורים ושיבוש הליכי משפט. במקביל הוגשה כנגדם בקשת מעצר עד תום ההליכים ובקשה לחילוט הרכב אשר שימש לביצוע העבירות.

 

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן