שכבת י"א של צופי הים מכל רחבי הארץ ירדו לים האדום

כ-100 חניכי שכבת י"א של צופי הים מכל רחבי הארץ ירדו לים האדום כדי ללמוד על פעילות החיל והתפקידים השונים, כדי לייצר מוטיבציה לגיוס לתפקיד משמעותי לקראת שירותם הצבאי הקרוב.

כ-100 חניכי שכבת י"א מכל רחבי הארץ של צופי ים, חלק מתנועת הצופים הבינלאומית המתמקדת בשיט ופעילויות במים, חזרו לאילת (אחרי שנתיים הפסקה בשל הקורונה) לרגל הפעילות המסורתית עם חיל הים שמאמץ את הצופים לטובת חשיפת החיל, פעילותו והתפקידים השונים כדי לייצר אצלם מוטיבציה לתפקיד משמעותי בשירותם הצבאי הקרוב, בתקווה בחיל הים. במסגרת הפעילות של צופי הים בים האדום, החניכים התרשמו ועלו על 30 מפרסיות אימונים של קורס חובלים ביחד עם המילואימניקים של חיל הים. כמו כן, הם ערכו סיור בספינות המבצעיות של החיל. זאת, כדי להכיר טוב יותר, ולעומק, את מפרץ אילת ובכלל את זירת ים סוף.

 בצופי הים – שמספקים הזדמנות להפליג, לשוט בסירות, ללמוד ניווט, ללמוד איך לעבוד על המנועים ולהתחרות בתחרויות – סמוכים ובטוחים כי כמות נכבדה של חניכים תתגייס בסופו של דבר לחיל הים כתוצאה מהפעילויות בים, בנהרות ובאגמי ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן