שירן בוקרה-ג’רבי נבחרה פה אחד לתפקיד מנכ”לית כלכלית לוד

דירקטוריון החברה הכלכלית אישר פה אחד את המלצת ועדת האיתור ראש העיר יאיר רביבו: “אני מברך את שירן על בחירתה הרשמית לתפקיד החשוב ומאחל לה הצלחה רבה באתגרים הרבים. שירן היא מנהלת משימתית, נחושה ובעלת ניסיון רב, וכבר בחצי השנה האחרונה שבה שימשה כממלאת מקום מנכ”ל כלכלית, הובילה תהליכים משמעותיים”

דירקטוריון החברה הכלכלית לוד, התכנס ביום ד’ השבוע, לאישור המלצת ועדת האיתור למשרת מנכ”ל החברה. וועדת האיתור שכללה את ראש העיד, עו”ד יאיר רביבו,  עידית סודרי – מנהלת תחום שלטון מקומי מחוז מרכז, אינג’ אבי היקלי – מנכ”ל קרן דימונה, ועו”ד יובל גיא – יועמ”ש חכ”ל ומזכיר הועדה, המליצה פה אחד לדירקטוריון על מינויה של שירן בוקרה-ג’רבי למנכ”לית החברה, בתום מרכז בו התמודדו מס’ מועמדים ותהליך מיון ארוך שנמשך חודשים ארוכים.

חברי דירקטוריון חכ”ל לאחר אישור מינויה של שירן פה אחד לתפקיד מנכ”לית כלכלית לוד

“הגענו לקו הגמר” אמר ראש העיר בתחילת הישיבה, וציין כי וועדת האיתור קיימה תהליך מקצועי, מובנה וייסודי לאיתור המועמדים המתאימים לתפקיד, ולאחר שראיינה את המועמדים המתאימים, שקללה את ההתרשמות על בסיס קורות החיים ותעודות השכלה, ידע וניסיון במגזר הציבורי, כושר ארגוני ועמידה מול גורמים ממשלתיים וציבוריים, וניסיון בהובלת פרוייקטים עירוניים.

ארבעת המועמדים בעלי הציון המשוקלל המצטבר הגבוה ביותר, נשלחו למבחנים במכון הערכה פילת – מהמובילים בישראל, ולאחר קבלת תוצאות המבדקים, החליטה וועדת האיתור כאמור פה אחד להמליץ לדירקטוריון חכ”ל על מינוי שירן בוקרה-ג’רבי לתפקיד.

החלטת הועדה, הגיעה לאחר קבלת נקודות הדירוג לכל מתמודד, השכלתו, הצגת הנתונים, היכולות והידע וכן דרישות הסף והדרישות הנוספות המצוינות במכרז.

“שירן בוקרה-ג’רבי, בת העיר לוד, נמצאה כמועמדת המתאימה ביותר למשרת מנכ”ל החברה – בשים לב לכישוריה, ניסיונה הרלוונטי בניהול פרויקטים ומערכות מוניציפליות, עבודה מול גורמי ממשל שונים והכרותה הרבה עם החברה, העיר לוד והצרכים והאתגרים העומדים בפניה”, נרשם בהמלצת הועדה.

ראש העיר ציין כי “לצד עבודתה כממלאת-מקום מנכ”ל ‘כלכלית לוד’ בחצי שנה האחרונה, היא מגיעה עם ניסיון של כ-15 שנים בתחום המוניציפלי, יש לה את היתרון בהכרות וההבנה של המערכת המקומית אל מול שאר הגופים וביכולת לקיים סינרגיה עם העירייה ועם כל הגופים הרלוונטיים. כמו כן, שירן מכירה את החברה הכלכלית היטב, מלווה אותה כבר מספר שנים כדירקטורית, כמנהלת אגף פרויקטים וגם כמי שמרכזת את ועדת החסמים בעירייה – הוועדה שמסנכרנת את כל הפרויקטים הגדולים בעיר”.

ראש העיר שיבח את המועמדים האחרים שהיו בהחלט ראויים. “אבקש גם לציין כי מתוך ארבעת המועמדים המובילים יש שלושה שהינם בני העיר לוד, ואני רואה בכך תעודת כבוד לעיר שישבה תושבים כה איכותיים ואכפתיים שמתאימים לתפקידי ניהול בכירים”.

אינג’ אבי היקלי – מנכ”ל קרן דימונה: ” כמי שנמצא במערכת המוניציפלית –מנכ”ל חברה כלכלית צריך לדעת להתמודד כל הגורמים החיצוניים ובראשם העירייה ומשהב”ש. זו סוגיה קריטית להצלחה בתפקיד. היתרון של שירן הוא שהיא מכירה היטב את המערכת המקומית וכבר נמצאת בתוך הרכבת הזאת שכל הזמן דוהרת קדימה. היא צמחה מתוך המערכת ומכירה היטב את העירייה וכיצד היא פועלת”.

לאחר ההצבעה פה אחד בעד מיניה של שירן בוקרה-ג’רבי וסבב ברכות מכל הנוכחים, הוזמנה שירן כדי לבשר לה רשמית על בחירתה.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “אני מברך את שירן על בחירתה לתפקיד החשוב, שהינו בעל משמעות רבה בהמשך פיתוחה של לוד בעשורים הקרובים ועמידה באתגרים הגדולים שעומדים בפנינו. כלכלית לוד בשיתוף העירייה עמלים במסגרת הסכם הגג על מהפכה ברחבי העיר – הן בבניית השכונות החדשות והן בשכונות הוותיקות במסגרת ההתחדשות העירונית. החברה בתנופה וכולנו מאמינים בשירן שתמשיך להוביל את החברה לאורך שנים ארוכות ותביא ליציבות ניהולית חשובה. אני בטוח כי ניסיונה בתפקידיה בעיריית לוד והכרותה עם המערכות המוניציפליות יסייעו לה בתפקיד ואני מאחל לה ולעיר לוד הצלחה בע”ה”.

שירן בוקרה ג’רבי מסרה את תודתה לחברי הדירקטוריון ובראשם לראש העיר יאיר רביבו: “תודה על האמון. כלכלית לוד היא המנוע המרכזי לביצוע כל החלומות של העיר לוד ולממש את הפרויקטים האדירים החשובים לקידומה של העיר בצורה הטובה ביותר. בע”ה נעשה ונצליח.”

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן