שירי המחזמר ‘אפס ביחסי אנוש’: בכל פלטפורמות המוסיקה

המחזמר מביא את סיפורן של שלוש חיילות במשרד שלישות בבסיס נידח, שמבינות שהדרך היחידה לנצח במלחמות הפרטיות שלהן בתוך מסגרת גברית נוקשה, היא בעזרת אחוות לוחמות, גם אם הנשק שבידיהן הוא בסך הכל אקדח סיכות.

“אפס ביחסי אנוש” – עכשיו בזמינות מלאה בכל פלטפורמות המוזיקה

לבקשת הקהל ולאור ההצלחה הפנומנלית, הוקלטו כל שירי המחזמר “אפס ביחסי אנוש” של תיאטרון בית ליסין ע”ש ברוך איבצ’ר, והחל מהיום הם ניתנים להאזנה והורדה בכל פלטפורמות המוסיקה, וביניהן ספוטיפי, אפל, יוטיוב וכו’.

את שירי ההצגה “אפס ביחסי אנוש”, בבימויו של עידו רוזנברג, כתבו עילי בוטנר ואורן יעקובי, הלחין עילי בוטנר והפיק ועיבד אמיר לקנר.

המחזמר מבוסס על סרטה של טליה לביא, ומביא את סיפורן של שלוש חיילות במשרד שלישות בבסיס נידח, שמבינות שהדרך היחידה לנצח במלחמות הפרטיות שלהן בתוך מסגרת גברית נוקשה, היא בעזרת אחוות לוחמות, גם אם הנשק שבידיהן הוא בסך הכל אקדח סיכות.

שחקנים: מגי אזרזר, משי קלינשטיין/נוי הלפרין, מעיין תורג’מן, דיאנה גולבי/מירי זהבי, רון שחר, ניב ניסים, לורין מוסרי, קרן מור-מישורי, מאי קשת/רוני אקרמן, דור ברנס, אבירם אביטן, דקל חייק לוי, נופר אליהו, אשלי זימברג/סתיו צברי, ענבר יוחננוף/נועה אנגל.

“אפס ביחסי אנוש” פאנלינק.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיאטרון בית לסין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן