שיפוצים נרחבים בפארקים ובגינות הציבוריות בקריית אונו | כך זה יראה

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: “ירוקה, אסתטית, מתוחזקת ומטופחת. כך אני רוצה ועושה שקריית אונו תהיה”.

היום החלו העבודות לשידרוג וחידוש פארק פסגת אונו, אשר ישנה את פניו מקצה לקצה, עם מתקני משחק חדשים במתחמי המשחקים- הענק וגם הקטנים. כמו כן יבנה מתחם כושר חדש לגמרי, מודרני ועשיר בהרבה יותר מתקנים מהמתחם המיושן שיוסר השבוע. בנוסף יהנו תושבי האזור מגינת כלבים חדשה.
מעיריית קריית אונו נמסר כי עבודות השידרוג והחידוש בפארק יסתיימו במהלך חודש אוגוסט וכי בחודשים הקרובים יצאו לדרך עבודות בפארקים ובגינות ברחבי העיר.

ראש העיר קריית אונו מיכל רוזנשיין מסרה: “ירוקה, אסתטית, מתוחזקת ומטופחת. כך אני רוצה ועושה שקריית אונו תהייה. מדובר בהשקעה של מיליוני שקלים שחוזרת  לציבור בקריית אונו בכל הגילאים בענק! בחודשים הקרובים נשדרג ונצבע בירוק עוד ועוד פארקים, גינות ציבוריות וגני משחק בכל רחבי העיר. אלה רק התוכניות לתקופה הקרובה. אנו עובדים בימים אלו על תוכנית רב שנתית מסודרת שתיתמך בהקצאת המשאבים בהתאמה. נחליף את מתקני המשחק, מתקני הכושר, את המשטחים בגינות, עם עוד ועוד צמחיה ונטיעת עצים חדשים. לתושבים שלנו יש למה לצפות! “

כמו כן פרסמה עיריית קריית אונו את לוחות הזמנים ואת רשימת הפארקים והגינות בהם יתקיימו העבודות. כבר עכשיו, בחודש יולי, התושבים נהנים מהשדרוגים בגינת גמלא ובגינת הפסגה, בהן הוחלפה המגמשת. בנוסף לפארק פסגת אונו, בחודש ספטמבר, מתוכננות לצאת לדרך עבודות חידוש ושדרוג גינות המשחק בפארק רייספלד, פארק שטרן, פארק עבר הירדן, גינת ששת הימים, גינת גולני וגינת הראשונים שתהפוך לאחת הגינות היפיפיות בעיר. במהלך אוקטובר, יושק פארק חדש ומיוחד במינו בשכונת אונו הצעירה  – פארק פיליפ והילדה סטון.



בנוסף נמסר כי בשכונת נאות אריאל שרון כבר החלו העבודות לפיתוח השטחים הציבוריים, עם הכנת הקרקע ותשתיות ההשקיה. מיד אח”כ יחלו גם עבודות שתילת צמחיה ועצים. העירייה אף הגבירה את פעולות הניקיון ברחבי העיר וכן יוזמת פעולות לאור מקרי קדחת הנילוס בגוש דן. פקחי העירייה מסיירים ומוודאים שאין מקורות מים עומדים באתרים שונים וכמו כן, יזמה העירייה פנייה לוועדי הבניינים ועדכנה אותם כי במידה ויזהו מפגע, הם  מוזמנים לפנות ישירות למדביר העירוני.

מיכל רוזנשיין: “אני מאמינה שהשינויים והשיפורים האלה יתרמו רבות לאיכות החיים שלנו בעיר, לנראות שלה, ואני מחכה לראות את תושבי ותושבות העיר נהנים מכל מה שיש לקריית אונו להציע”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ראש עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן