"שיפה ושונה תהא השנה": לא נשארים לבד בחג בבית אבות ברור חיל

בבית האבות ברור חיל מרשת "עמל ומעבר", חוגגים השנה את חגי תשרי עם מסר של תקווה ואחדות בהיערכות מיוחדת לדיירים לרגל החגים המתקרבים

עם בוא חגי תשרי, רשת בתי האבות "עמל ומעבר", שמובילה במתן שירותי סיעוד ושיקום לבני הגיל השלישי נערכת לקראת החגים עם מגוון פעילויות חווייתיות לדיירים. הרשת, המעניקה טיפול אישי ומסור במוסדות ברחבי הארץ, משלבת בעשייתה ערכים כמו: קהילה, משפחה והגשמת חלומות.

במסגרת האירועים החגיגיים, השנה יתקיימו פעילויות בסימן ציון שנה למלחמת חרבות ברזל, עם קריאה להשבת אחינו החטופים. בבית האבות ברור חיל לא שוכחים את זיכרון אירועי 7.10, וייערך שיח פתוח המשלב שיח טיפולי על המצב, בהובלת צוות פסיכולוגי שמסייע לדיירים להביע את תחושותיהם בנושא החטופים והחיילים. כמו כן, בבית האבות הוקמה פינת קפה לזכרו של איתי מאור ז"ל, בנו של קצין הרכב של עמל ומעבר אילן מאור, שנפל בקרב על מוצב כיסופים ב-7 באוקטובר.

דיירי ברור חיל נהנים מפעילויות תרבותיות וחברתיות שמחברות בין הדיירים, הצוות והמשפחות. בין האירועים החגיגיים: משפחות הדיירים בברור חיל, מוזמנות להשתתף באירוע ערב חג, שבו תוצג גם תערוכה של יצירות אומנות מעשה ידי הדיירים. כמו כן, תתקיים הצגת תיאטרון מרגשת של צוות מתנדבים עם צוות המקום שמביאה לבמה רגעים של צחוק ומסר עבור החג. לקראת יום כיפור, הדגש הוא על סליחות, כאשר הדיירים יכינו גלויות ייחודיות בנושא, ובהן מסרים של מחילה וכפרה. בחג הסוכות, הדיירים ישתתפו בבניית הסוכה והקישוט, ובחול המועד יתקיים אירוע קהילתי בחוץ לדיירים, לצוות ולמשפחות עם ארוחה חגיגית.

רשת "עמל ומעבר", בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום, ממשיכה להעניק לדייריה טיפול סיעודי מקצועי ותומך, תוך התאמה אישית לצרכים של כל דייר. לאורך כל השנה מתקיימים בבית חיל חוגים שמביאים אור לחיי הדיירים: מתנדבים קבועים שמנחים מפגשים עם שירי שבת, מתנדבים שמסייעים בלימוד שפה חדשה וליצנות רפואית שמגיעה מדי שבוע לפזר חיוכים בין הדיירים.

"לתת שירות – זו זכות", הוא לא רק סיסמה כתובה עבור צוות הרשת, אלא עיקרון שמנחה את העשייה היומיומית ואת המסירות שבאה לידי ביטוי בכל מפגש עם הדיירים ובני משפחותיהם. הצוות מגיע בכל יום במטרה לקדם את הדיירים השונים וניתן לראות זאת בתשומת הלב לפרטים הקטנים ולהיכרות המעמיקה עם כל דייר.

חגי תשרי בבית חיל הם לא רק זמן לחגוג – אלא גם רגע להוקיר את העבר, לחזק את הקשר עם המשפחה והצוות, ורצון לבטא תקווה לעתיד טוב יותר עבור כולנו.

 

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ רשת בתי האבות "עמל ומעבר"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן