שינדלר בפנייה לשרת התחבורה: "להחזיר את תנועת הרכבות לקרית גת אחרי שמונה בערב"

רכבת ישראל מהווה עוגן תחבורה מרכזי עבור אלפים מתושבי קרית גת שנהנים משירותי הרכבת בשעות השונות ונשענים על שירותיה כגורם המחבר בינה לבין המרכז ולשאר חלקי הארץ. עבור תושבים רבים מדובר בפתרון הטוב ביותר שמאפשר נגישות למקום העבודה שלהם, למקומות בילוי, לקניות, לביקורים חברתיים או משפחתיים מחוץ לעיר. לאור זאת נדהמו תושבי קרית גת בשבוע שעבר כאשר התבשרו כי תנועת הרכבות לקרית גת וממנה תופסק לאחר השעה שמונה בערב ובסופי שבוע. זאת בשל עבודות תחזוק ולזמן שמוערך בתקופה של שנה לפחות וייתכן שאף יותר.

חבר מועצת העיר, עו״ד יקיר שינדלר, פנה במכתב זועם לשרת התחבורה מרב מיכאלי, לעוזרי השרה, לעובדי משרד התחבורה ולחברי כנסת רבים ודרש לשנות את רוע הגזירה, לדבריו של שינדלר ניתן לעשות את העבודות בשעות מאוחרות יותר או במתווה מתאים יותר שלא יפגע באלפי התושבים שמשתמשים מידי יום ברכבת.

״עבור תושבים רבים בקרית גת משמעות ההחלטה היא שהם לא יוכלו לעבוד עד שעה מאוחרת או בסופי השבוע", ציין שינדלר. "החיבור של קרית גת למרכז דרך הרכבת ודרך כביש 6, עומד בבסיס קיומה של העיר והיא הדרך היחידה שמאפשרת לתושבים רבים אופציות תעסוקתיות, אפשרויות בילוי כמו גם פתרונות לחיילים רבים שמגיעים מהצבא בשעות המאוחרות. החלטה כזאת שניתנה לזמן בלתי מוגבל ועד לסיום שיפוץ שיוכל לקחת זמן רב יכולה להיות משמעותית מאוד ולא ניתן לעבור עליה בשתיקה. לפני חמש שנים פניתי לישראל כץ בהיותו שר התחבורה בנוגע לתעריף המיוחד לפריפיריה ברכבת שלא ניתן לקרית גת ואכן זכינו למענה הראוי ותושבי קרית גת קיבלו את הזכאות לתעריף״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן