שיא כל הזמנים: מעל 2,500 משתתפים בקייטנות הקיץ באור יהודה

עלייה בכמות המשתתפים בקייטנות שכוללות תחומי פעילות, תכנים מקצועיים ופעילויות העשרה שמותאמות לגילים רבים. לצד הקייטנות המסורתיות, מתקיימות קייטנות ספורט, מחול ומוסיקה. על ההפקה אמונה חברת “נפגשים” מרכזים קהילתיים

מעל 2,500 משתתפים, מרביתם תושבי אור יהודה, לוקחים חלק השנה בקייטנות הקיץ שמתקיימות באמצעות חברת “נפגשים” מרכזים קהילתיים.

השנה הציעה החברה שלל תחומי פעילות, תכנים מקצועיים ופעילויות העשרה שמותאמות לגילים רבים, וכוללות גם אטרקציות מגוונות כמו ימי כיף בבריכה העירונית, באיי ג’אמפ, ימית 2000 ועוד.

קייטנות הגיל הרך המיועדות לילדי הגנים והצהרונים מתקיימות תחת הנושא “זמן צעצוע” ומציעות חקר, הנאה ועידוד למידה וחשיבה יצירתית.

בין התכנים שמועברים לילדים קיימת גם חוויית מדע וחוויית ספורט. את הילדים מלווים צוותים מקצועיים מסורים. לצד קייטנות אלו מתקיימות פעילויות בית הספר של החופש הגדול כאשר השנה ההתמקדות היא סביב איכות הסביבה ואורח חיים בריא. במסגרות אלו יש מגוון פעילויות המעודדות התנהגויות ושימור סביבתיים.

לצד הקייטנות המסורתיות מתקיימות שלל קייטנות ספורט שמתמקדות בענפי ספורט כמו כדורגל, כדורסל, התעמלות קרקע וקט-רגל. הקייטנות מתקיימות באולמות הספורט בעיר ובאצטדיון העירוני והן מיועדות לילדי העיר שסיימו כיתות א’ עד ו’.

בתחום המחול מתקיים מחנה קיץ שמהווה תחילתה של מסורת. המחנה כולל תחרות כישרונות צעירים “נולד לרקוד” ובה הרקדנים צריכים ליצור כוריאוגרפיה משלהם על כל המשתמע מכך – בקבוצות או ביחידים.

התחרות כוללת פרסים לשלושת המקומות הראשונים והמחנה נמשך שלושה שבועות, כשבכל שבוע מתקיימת תחרות בקטגוריה אחרת. המטרה היא להביא את המשתתפים לידי אחריות חברתית, בניית קהילה משותפת, ביטחון, חברות, צמיחה והשגת מטרות משותפות תוך בניית חוויה ייחודית ומקורית שהיא רק שלהם.

בנוסף, מתקיים גם מחנה קיץ מוסיקלי בו התלמידים לומדים לכתוב שירים – מילים ומנגינה וגם לומדים קורס של הפקה והקלטה. שתי קבוצות בגילאי 10-11 ו-12-16 לומדות במקביל עם שני אמנים ישראלים מעולים – דויד דרמון (זמר, יוצר, כותב שירים) ואלון נחמיאס (יוצר ומפיק אולפני הקלטות). במשך תשעה ימים של המחנה התלמידים יכתבו ויקליטו שירים מקוריים כשבסיום המחנה הילדים יציגו את היצירות שלהם במופע מרשים.

על כל הקייטנות אמונה כאמור חברת “נפגשים” מרכזים קהילתיים שעובדיה עמלו בחודשים האחרונים הן על התכנים והן על ההפקה של הפעילויות והלוגיסטיקה המורכבת.

 

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן